تکنولوژی

ورود آمازون به هند

موبنا- شرکت آمازون با ورود به بازار هند، قصد دارد محصولاتش را در این کشور به فروش برساند.

شرکت آمازون در کشور هند سه فروشگاه جدید شامل موبایل و لوازم جانبی، دوربین و عکس و دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل راه‌اندازی کرده است.
بر این اساس محصولاتی همچون کتاب، فیلم، برنامه‌های تلویزیون، خانواده کتابخوان های الکترونیکی کیندل و تبلت‌های کتندل فایر و کتاب‌های الکترونیکی خود را در این کشور عرضه می‌کند.

آمازون اعلام کرده محصولات خود را با قیمت پایین‌تری در کشور هند عرضه می‌کند و مشتریان از این امکان برخوردار خواهند شد که محصولات و نیازهای‌شان را از فروشگاه‌های آنلاین این شرکت تهیه کرده و در زمان کوتاهی دیافت کنند.

آمازون یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی‌ست که در سال ۱۹۹۴ در سیاتل واشینگتن تاسیس شد. این وب‌گاه محصولات نو و یا دست‌دوم را از طریق اینترنت عرضه می‌کند. این وب‌گاه در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب کار خود را آغاز کرد.

این وب‌گاه هم‌اکنون کتاب، سی‌دی، دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری و حتی کفش هم عرضه می‌کند. هم اکنون، این شرکت کتابخوان‌های الکترونیکی نیز تولید می‌کند که این سری محصولات دارای مشتریان فراوانی در سرتاسر دنیا است.

شرکت آمازون بیشترین درصد فروش را در بین فروشگاه‌های اینترنت دارد. دلیل موفقت این شرکت استفاده از همکاری در فروش بوده است که باعث شده تعداد فراوانی کار به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا