تکنولوژی

گالری هنری آنلاين از سوی آمازون راه‌اندازی شد

خبرگزاری‌ها- سایت آمازون به دنبال راه‌اندازی یک گالری هنری آنلاین است که به علاقمندان به خرید آثار هنری امکان خرید هم می‌دهد.

قرار است گالری هنری آمازون فعالیت خود را از تابستان امسال آغاز کند و برخی تابلوها و آثار هنری گران قیمت هم در آن در معرض دید قرار بگیرد.

آمازون به همین منظور توافق‌هایی را با حداقل 125 گالری هنری به عمل آورده تا بتواند بیش از 1000 شی هنری را در معرض دید علاقمندان قرار بدهد. در این میان توافق آمازون با 109 گالری در نقاط مختلف جهان نهایی شده است. البته آمازون خود در مورد اخبار منتشر شده در این زمینه سکوت اختیار کرده است.

قرار است آمازون بابت فروش هر اثر هنری از فروشنده و همین طور خریدار آن اثر حق کمیسیون دریافت کند که البته رقم این کمیسیون بسته به کیفیت و ارزش هنری آن از 5 تا 15 درصد در نوسان خواهد بود. آمازون که ابتدا کار خود را با فروش آنلاین کتاب آغاز کرد در سال‌های اخیر تلاش کرده دیگر محصولات فرهنگی را هم به طور آنلاین به فروش برساند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام.تابلویی دارم از استاد محمود زنگنه.مایل بفروش ان هستم.چطور میتوانم اقدام کنم.تحقیق کردم از این تابلو فقط چند عدد در دنیا هست.ممنون میشم راهنمایی ام کنید.
    با تشکر/ثابت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا