تکنولوژی

مايکروسافت و اهدای رايگان آفيس ۲۰۱۳

همکاران سیستم- شرکت مایکروسافت اعلام کرده کاربرانی که نسخه ۲۰۱۲ آفیس را خریداری کنند، می‌توانند نسخه ۲۰۱۳ این مجموعه نرم افزاری پرکاربرد را به طور رایگان دریافت کنند.

کاربرانی که در فاصله زمانی بین ۱۹ اکتبر ۲۰۱۲ و ۳۰ آوریل ۲۰۱۳ اقدام به خرید آفیس ۲۰۱۰ کنند، می‌توانند نسخه به روز شده این نرم افزار‌ها را که آفیس ۲۰۱۳ نام دارد، به طور رایگان دریافت کنند. این کاربران همچنین می‌توانند برای یک سال به صورت رایگان از نسخه تحت فناوری پردازش ابری این مجموعه نرم افزاری (آفیس ۳۶۵) استفاده کنند.

مایکروسافت تاکید کرده است که این طرح کاربرانی را که قبل از ۱۹ اکتبر اقدام به خرید این مجموعه نرم افزاری کرده‌اند، شامل نمی‌شود. فقط کاربران خانگی، دانشگاهی و کسب و کارهایی که در فاصله زمانی مورد نظر اقدام به خرید آفیس ۲۰۱۰ کنند، می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

براساس این گزارش، کاربرانی که در این فاصله زمانی اقدام به خرید آفیس ۲۰۱۰ کنند، هنگام عرضه نسخه ۲۰۱۳ این مجموعه نرم افزاری می‌بایست با ارائه کد کالای خریداری شده نسبت به دریافت نسخه به روز شده آفیس اقدام کنند.

مایکروسافت اعلام کرده کاربرانی که در دوره مورد نظر اقدام به خرید لپ تاپ یا رایانه شخصی کنند و آفیس ۲۰۱۰ از قبل بر روی آن نصب شده باشد، نیز مشمول این طرح می‌شوند و می‌توانند آفیس خود را به نسخه ۲۰۱۳ ارتقا دهند.

مایکروسافت در حالی از این پیشنهاد تشویقی خبر داده است که تا چند روز دیگر قصد دارد ویندوز ۸ خود را به صورت رسمی عرضه کند. ظاهراً این پیشنهاد تشویقی برای کاربرانی که قصد خرید اولین رایانه‌های تحت ویندوز ۸ (آر تی) را دارند، چندان مناسب نیست، چون مایکروسافت قرار است نسخه اولیه‌ای از آفیس ۲۰۱۳ را بر روی این ابزار‌ها عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا