تکنولوژی

غول طراحی اپل و خرید یک خانه ۱۷ میلیون دلاری

آی تی ایران – خرید یک خانه ۱۷ میلیون دلاری توسط مدیر بخش طراحی اپل و یکی از مشهورترین طراحان جهان تکنولوژی خبرساز شده است.

جان او انگلیسی که بسیاری او را از مهمترین و تاثیرگذارترین افراد در توسعه اپل طی سال‌های اخیر نام می‌برند این خانه را در محله ساحل طلایی در سانفرانسیسکو خریداری کرده است.

این خانه که در سال ۱۹۲۷ ساخته شده و حدود هفت هزارمتر مساحت دارد دارای شش اتاق و هشت دستشویی و حمام است و در ماه فوریه برای آن ۲۵ میلیون دلار قیمت تعیین شده بود.به گفته وال استریت ژورنال یکی از اتاق‌هی این خانه سقفی شبیه کلیسا دارد.

جان او امروزه یکی از تاثیرگذارترین افراد در موفقیت اپل به حساب می‌اید. او را به عنوان طراح موفق برخی از بهترین محصولات اپل مانند آیفون، آی پد، مک بوک ا یر می‌شناسند.

او از سال ۱۹۹۲ در اپل مشغول به کار شده و رابطه بسیار خوبی با استیو جابز مدیرعامل فقید این شرکت داشت.

جان او که حالا ۴۵ سال سن دارد در ماه می امسال به کشورش بازگشت تا مدال افتخار و لقب شوالیه را از ملکه انگلیس دریافت کند.

سال گذشته گفته میشد که جان او قصد دارد به انگلیس بازگردد به این دلیل که مایل است فرزندانش به مدارس انگلیسی بروند. در آن زمان گفته شد که اپل به وی گفته در صورت بازگشت به انگلیس قادر به حفظ موقعیت کنونی‌اش در اپل نخواهد بود.

حالا و با خرید این خانه به نظر می رسد که جان او حالاحالاها قصد ترک این شرکت را ندارد چیزی که هم اپل و هم دل دوستداران این شرکت را قرص کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا