تکنولوژی

توليد موبايل از سوی اچ‌تی‌سی کاهش يافت

خبرگزاری‌ها- کمپانی اچ تی سی قصد دارد در سال 2012 با بکارگیری استراتژی هوشمند معکوس، تولید دستگاه های اندروید خود را کاهش دهد.
استراتژی اچ تی سی در سال 2011 مانند بسیاری از تولیدکنندگان، بر محور اشباع بازار با تنوع دستگاه ها متمرکز شده بود اما در سال جاری اوضاع فرق خواهد کرد.
فیل رابرسون، مدیر اجرایی اچ تی سی در انگلستا و ایرلند در گفت‌وگو با مجله موبایل اظهار داشت که اچ تی سی 2012 با اچ تی سی 2011 کاملاً متفاوت خواهد بود.
رابرسون گفت تمرکز اچ تی سی باید بر مواردی باشد که کیفیت، سخت افزار و رضایت مشتری را بالا می برد. محصولات تولید شده در پایان 2011 بسیار بیش از آن بود که در آغاز سال تولید می شد.
اچ تی سی می کوشد در سال جاری تمرکز خود را بر تولید محصولاتی نظیر گلکسی نکسوز و آیفون بگذارد؛ راهی که باید از ابتدا دنبال می کرد. این کمپانی در همین راستا اعلام کرده در عین حال که دستی در بازار تبلت ها خواهد داشت، تولید محصولات خود را کاهش می دهد.
کمپانی اچ تی سی در این تنها نبوده و موتورولا نیز در نمایشگاه سز 2012 به تغییر استراتژی کاری خود تاکید واعلام کرد در 2012 چرخه عرضه تلفن های هوشمند خود را کند خواهد کرد.
این کاهش در تولید به بالا رفتن کیفیت محصولات این دو کمپانی منجر شده و انتخاب برای مشتریان بسیار آسان تر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا