تکنولوژی

معرفي پرفروش‌ترين اچ‌تی‌سی‌هاي بازار

موبنا- فروشندگان گوشی های اچ تی سی ، DESIER را همچنان به عنوان پرفروش ترین مدل های این برند در بازارتلفن همراه معرفی کردند.
به گزارش سازمان خبری موبنا، این مدل گوشی که به بهای 520 هزار تومان در بازار عرضه می شود تا کنون مورد تقاضای بیشتر علاقمندان این برند قرار گرفته اند.
گوشی DESIER اچ تی سی دارای صفحه نمایش 7/3 اینچی مولتی تاچ AMOLED ، جک صوتی ۳,۵ میلیمتری، ارتقای حافظه اصلی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم عامل آندروید است .
همچنین گوشی HD2 اچ تی سی که به بهای 561 هزار تومان به فروش می رسد دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش tft لمسی با قابلیت نمایش 65 هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت میکرو SD و سیستم عامل ویندوز موبایل 5/6 است .
گوشی HD MINI اچ تی سی که با قیمت 363هزار تومان به فروش می رسد در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است. صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی مولتی تاچ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سیستم عامل ویندوز موبایل ۵/۶ و ارتقای حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی های HD MINI به شمار می آید .
گوشی Legend این برند نیز با بهای 418 هزار تومان مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته و از فروش بالایی برخوردار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا