تکنولوژی

گوگل و قرارداد با رسانه هاي تصويري

ايسنا- گوگل در حال آماده‌سازي سرويس Google TV بوده و قراردادهاي محتوايي را با شماري از شركت‌هاي رسانه و اينترنتي بزرگ امضاء كرده است.
اين غول اينترنتي ماه جاري در تدارك Google TV كه اميدوار است مخاطبان بيش‌تري را برايش به همراه داشته باشد، قراردادهاي همكاري محتوا را با CNBC ان بي سي يونيورسال، HBO تايم وارنر و آمازون امضا كرد.

در اين بين ترنر برادكستينگ به بهينه‌سازي شماري از وب سايت‌هاي خود از جمله “سي ان ان نيوز” و “كارتون نت ورك” دست زده تا مطمئن شود در سرويس تلويزيون گوگل به خوبي كار مي‌كنند.
ان بي سي يونيورسال نيز كانال تلويزيوني خبري مالي CNBC را عرضه مي‌كند، در حالي كه HBO محتواي سرگرمي براي “تلويزيون گوگل” فراهم مي‌كند.
گوگل نيز با افزودن ويديو درخواستي آمازون و نت فليكس براي اين سرويس، هزاران فيلم و برنامه تلويزيوني براي كرايه يا دانلود عرضه مي‌كند.
اين شركت هم‌چنين اعلام كرده كه علاوه بر گنجاندن توييتر در اين سرويس، با سايت‌هاي خبري آمريكايي بزرگ از جمله نيويورك تايمز همكاري مي‌كند.
از سوي ديگر سازنده سخت‌افزاري Logitech نخستين شركتي خواهد بود كه دستگاه Google TV را رونمايي مي‌كند. اين دستگاه به‌عنوان يك تلويزيون با يكپارچگي كامل با يك موتور جست‌وجو وصيف شده كه به كاربران امكان مي‌دهد هم‌زمان با تماشاي تلويزيون، به گردش در اينترنت بپردازند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا