تکنولوژی

ورود موتورولا به بازار رایانه‌های لوحی

همکاران سیستم – شرکت موتورولا قصد دارد در آينده نزديک نخستين رايانه لوحي خود را به بازار معرفي کند و پس از مدت ها وارد بازار رايانه هاي لوحي شود.
به گفته مسئولان موتورولا، اين شرکت در نظر دارد طي مذاکراتي که با سرمايه گذاران صورت گرفته است، رايانه اي را وارد بازار کند که قابل رقابت با دستگاه هاي موجود در بازار باشد و بتواند جايگاه مناسبي بين کاربرا پيدا کند.
شنيده ها حاکي از آن است که موتورولا رايانه لوحي خود را تا سال آينده به طور رسمي وارد بازار خواهد کرد و برخي منابع آگاه نام اين رايانه را Everest اعلام کرده اند.
گفته مي شود رايانه لوحي جديد موتورولا قابليت پشتيباني از نسخه 3.0 سيستم عامل اندرويد را که با نام Gingerbread وارد بازا خواهد شد را نيز دارد. گفتني است نسخه قبلي سيستم عامل اندرويد براي رايانه هاي لوحي بهينه نشده است و امکانات و قابليت هاي مورد نظر را در حد مطلوب در اختيار اين نوع رايانه ها قرار نمي دهد.
گوگل نيز زمان عرضه نسخه جديد سيستم عامل اندرويد را سال آينده اعلام کرده است و پيش بيني مي شود اين سيستم عامل براي نخستين بار روي رايانه لوحي موتورولا قرار بگيرد.
گفتني است پيش از اين نيز شرکت هاي مختلف سخت افزاري نظير Dell و سامسونگ نيز رايانه هاي لوحي خود را با نسخه هاي قبلي سيستم عامل اندرويد وارد بازار کرده اند و اين امکان را براي کاربران خود فراهم کرده اند که در صورت عرضه نسخه جديد اين سيستم عامل از سوي شرکت گوگل، کاربران بتوانند سيستم عامل اندرويد خود را به روزرساني کنند.
به عقيده کارشناسان موتورولا بر خلاف رقباي خود، در توليد و عرضه محصولات بسيار محتاط تر عمل مي کند و با توجه به روند تقاضاي بازار، سعي مي کند در مرحله هاي زماني مختلف به طور مناسب به نياز کاربران خود پاسخ دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا