تکنولوژی

ويندوز ۷ مختص تلفن همراه

همكاران سيستم – مايکروسافت سيستم‌عامل جديد خود براي تلفن‌هاي همراه را به زودي وارد بازار مي‌کند. نسخه جديد سيستم‌عامل مايکروسافت که Windows Phone 7 نام گرفته است قرار است طي برگزاري همايشي در تاريخ 11 اکتبر به طور رسمي عرضه شود.
گفته مي‌شود مايکروسافت در اين گردهمايي علاوه بر جديدترين نسخه سيستم‌عامل تلفن‌همراه، قصد دارد نرم‌افزار و يا سخت‌افزارهاي ديگري را نيز به کاربران معرفي کند.
گفتني است تاکنون زمان دقيق انتشار اولين گوشي که به اين سيستم‌عامل مجهز خواهد بود و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت مشخص نشده است، با اين وجود منابع آگاه از همکاري برخي از توليد‌کنندگان گوشي تلفن‌همراه نظير شرکت LG، سامسونگ و HTC با مايکروسافت براي عرضه اين سيستم‌عامل خبر مي‌دهند. همچنين در اين ليست نام شرکت‌هاي Dell و Asus نيز به چشم مي‌خورد.
پيش از اين مايکروسافت طي اطلاعيه‌اي علاوه بر شرکت‌هاي ذکر شده، شرکت‌هاي سوني‌اريکسون و توشيبا را نيز به عنوان توليد‌کنندگان تلفن‌همراهي که سيستم‌عامل Windows Phone 7 را روي گوشي‌هاي خود جاي خواهند داد، معرفي کرده بود.
شرکت LG از نخستين شرکت‌هايي است که از سوي کميسيون ارتباطات آمريکا موفق به اخذ اجازه نامه استفاده از اين سيستم‌عامل روي گوشي‌هاي تلفن‌همراه شده است.
کارشناسان پيش‌بيني کرده‌اند که مايکروسافت روي اين سيستم‌عامل جديد، امکانات فني بيشتر با کارايي آسان‌تر نظير پشتيباني کامل از فناوري چند دستوري به همراه قابليت کپي کردن و چسباندن آسان را قرار داده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با گوشی ردمی نوت 11 شیائومی نسخه گلوبال - Xiaomi Redmi Note 11 Global گفت:

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با گوشی شیائومی 12 اس – Xiaomi 12S

    قیمت گوشی می 11 لایت شیائومی – Xiaomi Mi 11 Lite

    اخبار و مقالات گوشی می 11i شیائومی – Xiaomi Mi 11i

    شارژر ۲۰۰ واتی شیائومی شارژ کامل دستگاه در ۱۰ دقیقه را ممکن می‌کند

    قیمت گوشی می 8 شیائومی – Xiaomi Mi 8

    عکس های گوشی می 10 تی شیائومی 5G – Xiaomi Mi 10T 5G

    naubahar.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا