تکنولوژی

سعیدی نائینی: منافع مدیران باعث عدم تمایل به خصوصی سازی است

منافع حاصل از عدم خصوصي‌‏سازي در بدنه دولت سبب شده است كه مديران بخش دولتي تمايلي به صوصي‌‏سازي نداشته باشند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، امير حسين سعيدي ناييني رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌‏اي، در همايش سالانه باشگاه فعالان ICT( S&P )، كه توسط شركت فراسو به منظور آشنايي با برنامه‌‏ها و طرح‌‏هاي جديد ( S&P) برگزار شد.

وي، با تاكيد بر اهميت خصوصي سازي، اظهارداشت: دولت بايد با در نظر گرفتن توانايي‌‏هاي بخش خصوصي به سمت خصوصي‌‏سازي حركت كند.
وي، با بيان اين كه بايد كار مردم به مردم واگذار شود با انتقاد از جريان فاسد در بدنه دولت، يادآورشد: منافع حاصل از عدم خصوصي سازي سبب شده است كه بسياري از مديران دولتي تمايلي به خصوصي‌‏سازي نداشته باشد.
سعيدي، گفت: عدم فهم مسوولان دولتي در عرصه خصوصي‌‏سازي سبب شده است كه با شركت‌‏هاي خصوصي طرف نشوند.
وي، ادامه داد: با اين وجود اگرچه تعداد محدودي شركت در بخش خصوصي موفق به فعاليت و حضور پررنگ در اين عرصه شده‌‏اند، اما نكته مثبت آن است كه همين تعداد كم از اتحاد، انسجام و تفاهم صنفي برخوردار هستند.
رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌‏اي، با بيان اين كه بخش خصوصي قدم‌‏هاي بزرگي در راه شفاف‌‏سازي حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات برداشته است، گفت: خصوصي‌‏سازي در حوزه ICT نيازمند شفاف‌‏سازي از سوي دولت است.
وي، حضور سازمان نظام صنفي رايانه‌‏اي را نقطه تعامل بخش خصوصي و دولت عنوان كرد و در خصوص شبكه توزيع و فروش در محصولات IT نيز گفت: سيستم توزيع در ايران مطابق با پيشرفته‌‏ترين سيستم‌‏هاي دنيا انجام مي‌‏پذيرد.
سعيدي، تصريح كرد: بايد به توزيع‌‏كننده هويت داده شود و موانع پيشروي فعاليت آن برداشته شود.
گفتني است، در اين همايش احمد علي پور مدير عامل فراسو نيز با اشاره به شبكه توزيع محصولات IT با بيش از هزار عضو در كشور و اجراي طرح‌‏هاي نوين سيستم توزيع و فروش، اظهار داشت: توزيع كالا برگ حيات توليدكننده و واردكننده است و چنانچه به صورت مطلوب انجام شود مي‌‏تواند منافع مصرف كننده را تامين كند.
وي، با تاكيد بر توسعه يافتگي و نوآوري در شبكه توزيع محصولات IT در كشور، خاطرنشان كرد: در طرح (S&P) رقابت سالم و اطلاع رساني با روش نوين بازاريابي وجود دارد و با مشتريان به شكل واقعي برخورد مي‌‏شود.
پايان پيام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا