تکنولوژی

تراكم مخابراتي در هند

تعداد مشتركان تلفن همراه هند در ماه آوريل سال جاري با ‪ ۴۴/۸‬درصد افزايش در مقايسه با همين ماه در سال ‪ ۲۰۰۶‬به ‪ ۲۱۱/۷‬ميليون اشتراك افزايش يافت.
بر اساس يك بيانيه مطبوعاتي دولت هند، تراكم مخابراتي در هند در ماه آوريل سال جاري با افزايش ‪ ۴/۹‬ميليون اشتراك جديد به شبكه مخابراتي اين كشور به ‪ ۱۸/۷‬درصد رسيد.
در اين بيانيه گفته شده كه تعداد اشتراكات تلفن در بخش جي.اس.ام. در ماه آوريل ‪ ۲۰۰۷‬در مقايسه با همين ما در سال ‪ ۲۰۰۶‬به ميزان ‪ ۴/۱۳‬ميليون مورد و در بخش سي.دي.ام.اي. به ميزان ‪ ۱/۰۱‬ميليون مورد افزايش يافته اما اين رقم در مورد تلفن ثابت به ميزان ‪ ۲۳۰‬هزار مورد كاهش داشته است.
اشتراكات باند پهن در هند نيز در سال ‪ ۲۰۰۷‬در مقايسه با آن در سال ‪ ۲۰۰۶‬به ميزان چشم‌گيري افزايش يافت.
براساس اين بيانيه، تعداد اشتراكات باند پهن در هند در پايان ماه مارس سال جاري به حدود ‪ ۲/۳‬ميليون مورد افزايش يافت و شركت‌هاي دولتي هند هم اكنون در ‪ ۹۶۲‬شهر اين كشور تسهيلات باند پهن را فراهم مي‌سازند.
در اين بيانيه گفته شده كه دولت هند، تحت يك طرح ويژه، خواهان برقراري رتباط تلفني در ‪ ۶۶‬هزار و ‪ ۸۲۲‬روستاي اين كشور است و اين دولت تا كنون در انجام اين كار در ‪ ۴۷‬هزار و ‪ ۷۴۷‬روستا موفق شده و مابقي ‪ ۱۹‬هزار و ‪۷۵‬ روستا تا نوامبر سال جاري به شبكه مخابرات خواهند پيوست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا