تکنولوژی

تمايل زنان ايرانی به گوشی های کوچک و رنگين

دنیای اقتصاد – انتخاب گوشي با طرح و رنگ زيبا يكي از مسائلي است كه اكثر زنان ايراني به آن توجه دارند و اغلب به خريد گوشي‌هاي ظريف با رنگ‌هاي شاد تمايل نشان مي‌دهند.

در اين زمينه رييس اتحاديه فروشندگان دستگاه‌هاي صوتي، تصويري و گوشي تلفن‌همراه گفت: با وجود علاقه‌ زنان به اين قبيل گوشي‌ها، اكثر مردم ايران به گوشي‌هايي كه داراي فناوري و امكانات بيشتري است علاقه نشان مي‌دهند. وي افزود: هم‌اكنون به دليل نابساماني بازار گوشي‌هي تلفن‌همراه، استاندارد نبودن بسياري از گوشي‌هاي موجود در بازار به دليل قاچاق و نداشتن ضمانت‌هاي پس از فروش يا ضمانتنامه‌هاي جعلي، شرايط ناامني براي مردم به هنگام خريد گوشي به وجود آمده است.
اين كارشناس گفت: توليد گوشي در داخل نمي‌تواند حتي يك پنجاهم نياز كشور را پاسخگو باشد، به دليل اينكه توليد گوشي‌هاي داخلي در ابتدا قابل رقابت با انواع گوشي‌هاي داراي فناوري بالا نخواهد بود و مردم نيز خواهان چنين گوشي‌هايي
هستند.
رييس اتحاديه فروشندگان دستگاه‌هاي صوتي، تصويري و گوشي تلفن‌همراه خاطرنشان كرد: سود سرشار قاچاق گوشي، انگيزه بسياري براي قاچاقچيان به وجود آورده است كه بايد براي رفع اين مشكل، تمهيدي انديشيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا