تکنولوژی

جشن تولد BlogSky بزودي برگزار مي شود

آی تی ایران – نخستين گردهمايي وبلاگ نويسان به مناسبت شروع پنجمين سال فعاليت بلاگ اسكاي (blogsky ) بزودي در حضور اصحاب رسانه برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي بلاگ اسكاي ، در اولين برنامه جمعي و رسانه اي بلاگ اسكاي تاريخچه و برنامه هاي آتي اين سرويس دهنده وبلاگ فارسي معرفي و اعضا با مديران اين فضا از نزديك آشنا مي شوند.

بنا بر اين گزارش ،كمك به آسان سازي سرويس وبلاگ فارسي ،كمك به ترويج فارسي نويسي در وب، كمك به رشد رسانه وبلاگ در ايران ، ايجاد فضاي تعامل و هم انديشي ميان بلاگرهاي ايراني و خصوصا اعضاي بلاگ اسكاي ، فراهم آوري شرايط مناسب براي حضور مديران بلاگ اسكاي در ميان بلاگرها و تعامل مستقيم جهت ارائه سرويس‌هاي مناسب، شناسايي بلاگرهاي توانا و كوشاي بلاگ اسكاي و ايجاد زمينه تقدير و تشكر از اعضاي فعال از جمله اهداف بلاگ اسكاي و همچنين برنامه هاي آن در اين مراسم است.

اين گزارش مي افزايد : بلاگ اسكاي به مناسبت تولد خود وبلاگ جديدي با عنوان (birthday.blogsky.com ) ايجاد و آن را براي نظرات مخاطبان و ارتباط بيشتر با آنها مهيا كرده است . در اين وبلاگ گروهي اعضاي بلاگ اسكاي مي‌توانند به اظهار نظر در خصوص اين سرويس‌دهنده و نيز برنامه جشن تولد بپردازند.

بيستم فروردين ماه 82 بلاگ اسكاي متولد شد و اكنون درحالي شروع پنجمين سال فعاليت خود را جشن مي گيرد كه رشد و گسترش وبلاگ‌نويسي به زبان فارسي توانسته فرهنگ و زبان ايراني – اسلامي را در فضاي شبكه جهاني اينترنت زنده نگهدارد.

لازم به ذكر است برنامه زمانبندي و محل برگزاري مراسم متعاقبا اعلام مي شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا