تکنولوژی

ساماندهی قطعی گیم نت ها در سال جاری

آی تی ایران – با مقدمات فراهم شده، وضعيت بازي سراها ‌(گيم نت‌ها) با همكاري تمامی فعالان اين حوزه تا پایان سال جاری ساماندهي خواهد شد.

به گزارش واحد ارتباطات شوراي عالي رساني، دكتر بهروز مينايي، معاون فني دبيرخانه شوراي عالي اطلاع رساني در این خصوص تأكيد كرد: در زمينه اعطاي مجوز بازي سراها، نظارت بر محتواي بازي‌هاي موجود در بازي‌سراها، حمايت از بازي سراهاي استاندارد و مطلوب تاكنون اقداماتي توسط دستگاه‌هاي مختلف از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، اتحاديه لوازم ورزشي كه زير نظر وزارت بازرگاني است و نيز نيروي انتظامي و سازمان تربيت بدني انجام شده است.

وی ادامه داد: میان مديران بازي سراها(گيم نت‌ها) هم افراد پر تلاش و صاحب نظري وجود دارند و نيز برخي از اساتيد دانشگاه و پژوهشگران در زمينه مراكز عمومي بازي‌هاي رايانه‌اي تحقيقاتي انجام داده‌اند.

بهروز مينايي افزود: در كارگروه سرگرمي و بازي‌هاي الكترونيكي بررسي‌هاي مفصلي در اين زمينه انجام شده و ويژگي‌هاي يك بازي سراي مطلوب و استاندارد تدوين شده است.

وی در پایان تصریح کرد: برنامه ما به عنوان يك نهاد فرابخشي و مسئول در حوزه بازي‌هاي رايانه‌اي اين است كه در سال 86 ، با همكاري ساير فعالان دولتي و غيردولتي، وضعيت بازي سراها را ساماندهي كنيم. در این خصوص از همه صاحب نظران اين حوزه، درخواست همكاري می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا