تکنولوژی

ارسال sms به خارج از كشور با يك سوم قيمت

با فراهم شدن يكي از سرويس‌‏هاي ارزش افزوده SMSIRAN.COM، امكان ارسال SMS بين‌‏الملل با يك سوم هزينه و يا كمتر نسبت به مخابرات فراهم شد.
امير اشتري، مديرعامل SMSIRAN.COM ، از جمله خدمات اين شركت را ارسال SMS بين‌‏المللي به تمامي كشورهاي دنيا از طريق اينترنت و يا موبايل ذكر كرد و گفت: استفاده از اين سرويس براي ارسال SMS به برخي كشورها هزينه‌ها را تا يك سوم و يا يك چهارم(متناسب با كشور مقصد)، كاهش مي‌‏دهد.
به گفته وي، چناچه فرد در داخل كشور زندگي مي‌‏كند، كافي است در متن پيام، ابتدا شماره تلفن مورد نظر را به صورت بين المللي و بدون 2 صفر وارد كند و سپس با يك فاصله، متن پيام مورد نظر نوشته شود و به شماره 3000900 ارسال شود.
وي، افزود: براي نمونه در ارسال پيام از ايران به شخصي با شماره 21355985 در كشور نروژ، با كد 0047 بايد متن
“4721355985 SALAM “به عنوان پيام كوتاه نوشته و به شماره 3000900 ارسال شود. علاوه بر اين چنانچه كاربر به اينترنت دسترسي داشته باشد، مي‌تواند علاوه بر موبايل از طريق سايت SMSIRAN.COM اقدام به ارسال و دريافت SMS كند.
اشتري، در ادامه به سرويس SMSCHAT كه براي اولين بار در ايران راه اندازي شده است، اشاره كرد و گفت: با استفاده از اين سرويس كاربران مي‌توانند، در خيابان، پارك، رستوران و در هر مكان و زماني كه امكان ارسال SMS وجود داشته باشد، به صورت گروهي يا خصوصي در اتاق‌‏هاي گفت‌‏وگو با يك ديگر به گفت‌‏وگو بپردازند.
وي، افزود: براي استفاده از سرويس SMSCHAT مي‌‏توان با ارسال كلمهREG به همراه اسم دلخواه خود (براي مثال ALI) به فرمت REG ALI به شماره 30009002، عضو سايت شده و با استفاده از كلمات كليدي موجود از سرويس چ استفاده شود.
وي، در پايان ارايه سرويس مترجم را از ديگر خدمات SMSIRAN.COM ذكر كرد كه براي دريافت معني كلمات و جملات انگليسي به فارسي كافي است كلمه مورد نظر به شماره 30009004 ارسال شده تا معني كلمه براي مشترك ارسال شود. علاقه‌‏مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌‏توانند به سايت IRANSMSCHAT.COM مراجعه كنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا