تکنولوژی

ايرانسل تنها به يك دهم از تعهداتش در سال‌جاري عمل كرده است

دنیای اقتصاد – يكسال از دريافت مجوز بهره‌برداري از پروژه اپراتور دوم تلفن‌همراه توسط ايرانسل مي‌گذرد و تنها سه ماه فرصت براي اين اپراتور باقي‌مانده تا به تعهدات خود در سال 85 جامه عمل بپوشاند.

اين در حالي است كه طي يكسال گذشته اين اپراتور توانسته شرايطي را فراهم كند كه پس از تاخيرهاي فراوان در زمانبندي پروژه اقدام به واگذاري سيم‌كارت‌هاي اپراتور دوم به شكلي محدود كند تا يك دهم از تعهدات امسال خود را تحقق بخشد.

به گزارش خبرنگار ما عليرضا قلمبر دزفولي، مديرعامل ايرانسل گفت: تا پايان سال‌جاري تعداد مشتركان ايرانسل طبق قرارداد اين پروژه بايد به 5/2ميليون نفر برسد كه تا به امروز توانسته‌ايم 250هزار نفر را مشترك اين اپراتور كنيم.

اين در حالي است كه قرار است مشتركان اين اپراتور به 25ميليون نفر نيز برسد.

بسياري از مشتركان سيم‌كارت‌هاي ايرانسل در تهران از عدم آنتن‌‌دهي موبايل‌هاي خود در بسياري از نقاط ناراضي هستند، اما دزفولي معتقد است به‌زودي سرويس‌هاي پيشرفته و گسترده به اين اپراتور افزوده مي‌شود.

وي كه محدوديت در خدمات و سرويس‌هاي ايرانسل را تاييد مي‌كند مي‌گويد: فعاليت ايرانسل اكنون در چند شهر جريان دارد، اما به زودي در چند صد شهر فعال خواهد شد و قصد داريم بهترين اپراتور تلفن‌همراه در منطقه شويم.

علاوه بر تاخيرهايي كه تا آبان سال‌جاري از سوي ايرانسل صورت گرفته بود پس از واگذاري سيم‌كارت‌ها، افزايش قيمت سيم‌كارت‌ها از 120هزار تومان به 150هزار تومان از سوي ايرانسل موجب عدم اعتماد مشتركان به اين اپراتور شد.

هنگام واگذاري‌ها نيز به دليل عدم هماهنگي و توزيع نامناسب سيم‌كارت‌ها برخي ديگر از متقاضيان از اين اپراتور دلسرد شدند و ساير متقاضيان كه موفق به دريافت سيم‌كارت نيز شدند تاكنون از نحوه سرويس‌دهي موبايل‌هاي خود راضي نيستند.

در اين ميان احتمال افزايش تعرفه خدمات موبايل‌هاي ايرانسل موجب كاهش استقبال از اين سيم‌كارت‌ها شده، چنانچه طبق قرارداد اين اپراتور مي‌تواند تا 20درصد بيشتر از تعرفه اپراتور اول اقدام به افزايش هزينه سرويس‌هاي خود كند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا