تکنولوژی

امکانات مديا پلير جديد مايکروسافت

همشهری آنلاین – شركت مايكروسافت نسخه جديد نرم‌افزار Media Player را برای ويندوز منتشر ساخته است.

Windows Media Player 11 كه برای ويندوز ايكس‌پی عرضه شده، از يك اينترفيس كارآمد با طراحی سفارشی برای كار با كاتالوگ موزيك ديجيتال Urge از MTV Networks برخوردار است.

Urge با دو ميليون آهنگ از بيش از 110هزار هنرمند، بخشی از رح مايكروسافت برای رقابت با شركت اپل است كه تا به اين تاريخ بر بازار موزيك ديجيتال حكمروايی می‌كرده است.

Urge نيز از قيمتی مشابه iTunes اپل يعنی 99/0 دلار برای هر آهنگ و 99/9 دلار برای هر آلبوم برخوردار است، اما برخلاف iTunes اين سرويس امكان داونلود نامحدود به قيمت 95/9 دلار در ماه را فراهم می‌سازد.

آهنگ‌های Urge روی iPod اپل اجرا نخواهد شد و تحليلگران می‌گويند از آنجايي كه ويندوز مديا پلير روی اكثر دسك‌تاپ‌ها نصب شده‌اند، مايكروسافت اپل را به رقابت جدی وا می‌دارد، البته به شرط آنكه يكپارچگی شبكه Urge به همان خوبی كه تبليغ شده كار كند.

در ضمنMedia Player 11 از چند قابليت جديد برای كاربران ويندوز برخوردار است كه عبارتند از: قابليت finer-print صوتی كه فايل‌های مديا با برچسب‌های اشتباه را شناسايی می‌كند، قابليت‌های جستجوی بهتر و يك سيستم مسيريابی كه استفاده از آن بسيار آسانتر از نسخه‌های پيش است.

اين نرم‌افزار را می‌توانيد به طور رايگان از سايت مايكروسافت دريافت كنيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا