تکنولوژی

مراسم معارفه رييس سازمان تنظيم مقررات برگزار شد

پورتال وزارت ارتباطات – بخش خصوصی و دولتی در هم تنیده شده‌اند و قانون شفافی برای مشخص کردن عرصه حضور فیزیکی و فعالیتهای آنها وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات، دکتر محمد سلیمانی در جلسه معارفه مهندس خسروی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر جایگاه مهم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به دلیل انتظاراتی که دولت و مردم از آن دارند تأکید کرد و افزود: فعالیتهای این سازمان بسیار گسترده و متنوع است چرا که این سازمان نقش حاکمیت را بازی می‌کند.

وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات تصریح کرد: نظارت بر فعالیتهای بخش خصوصی در این وزارت بر عهده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و توسعه، بهره‌برداری و فراهم ساخن زمینه‌های مشارکت بخش خصوصی، مقررات خاص خود را می‌طلبد.

دکتر سلیمانی اظهار داشت: نمی‌توان امتیازی که به یک بخش خصوصی داده شده است را لغو کرد، بلکه باید واگذاری امتیازات به صورت مرحله به مرحله انجام شود تا در ادامه کار مشکلی به وجود نیاید.

وی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را یک سازمان جوان و نوپا خواند و تصریح کرد: این سازمان پویایی و تحرک می‌طلبد و مدیریت آن باید نسبت به تنظیم مقررات حساس باشد.وی روند خصوصی‌سازی در کشور را مطلوب ندانست و افزود: برخی واگذاری‌ها که صورت گرفته به نتیجه نرسیده و برخی هم به دلایل شفاف نبودن مقررات تعطیل شده‌اند.

وی مهندس خسروی را دارای توان مدیریتی بالا خواند و تصریح کرد: امیدواریم این بخش آن طور که در شأن وزارت و نظام است اداره شود و بتوانیم حرکت‌های سریع و با دقتی را انجام دهیم و به روند حل مشکلات در این بخش سرعت بخشیم.

گفتنی است مهندس محمود خسروی در این جلسه تدوین ساختاری که مأموریتها و اهداف سنگین سازمان را تحقق بخشد را از اولویت‌های کاری خود خواند و گفت: با کمک نیروی انسانی که قابلیت تجربی و علمی بالایی داشته باشد و با یک ساختار منسجم می‌توان به اهداف سازمان دست یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا