تکنولوژی

گوشي جديد 6125 نوكيا به بازار عرضه مي‌شود

دنیای اقتصاد – نوكيا تازه‌ترين گوشي تازه خود را كه در عرصه تلفن‌هاي همراه متوسط (از نظر قيمت) است، به بازار ارائه كرد.

نوكيا 6125 با داشتن دوربين 3/1 مگاپيكسلي، فناوري بي‌سيم (بلوتوث) و پخش كننده ديجيتالي موسيقي در قالب طرح تاشو به بازار عرضه شده است.

اين گوشي قرار است طي سه ماهه سوم سال 2006 با قيمت خرده‌فروشي برآورده شده 230يورو به تدريج عرضه شود.

به گفته Age snorgaavd معاون بخش تلفن‌هاي همراه نوكيا، مدل جديد نوكيا 6125، دارد. اين ويژگي‌ها، نكات كليدي مدنظر مصرف‌كنندگان تلفن‌هاي همراه كلاسيك است.

اين گوشي با صفحه كليد آرگونوميك، نوكيا 6125 ، طرح نقره‌اي و سياه رنگ و دو رنگ روشن ديگر در دسترس علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد.

همچنين اين مدل طيفي از گزينه‌هاي مختلف براي اتصال سريع و آسان با ديگر دستگاه‌ها را نيز ارائه مي‌كند همانند فناوري بي‌سيم (بلوتوث)، مادون قرمز و USB. اين گوشي قابليت‌هاي چندگانه ارسال پيام هم دارد از جمله MMS، پيام‌رساني فوري، Push to Talk و پيام‌رساني صوتي سريع نوكيا و اين ويژگي‌ها مصرف‌نندگان را به نحو مطلوبي از وضع و حال ديگران آگاه مي‌كند. همچنين اين مدل داراي دستگاه پخش موسيقي ديجيتالي Macromedia Flash Player نيز هست و اين امكان را براي كاربران فراهم مي‌سازد تا توسط گوشي‌هاي خود از موسيقي لذت‌بخش بهره‌مند شوند. سيستم پست الكترونيكي مدل نوكيا 6125 هم به سادگي در دسترس مصرف كننده بوده و قابليت ضميمه فايل هم دارد. مدل نوكيا 6125 در قالب شبكه‌هاي GSM 850/900/1800/1900 فعال بوده و حالت flight mode را هم داراست.

اين خصوصيت به كاربر امكان مي‌دهد تا تقويم را بررسي كرده يا در حين پرواز از موسيقي لذت ببرد.اين مدل انواع مختلفي از فورمت‌هاي موسيقي از جمله Mp3, eAAC+,Mp4 و WMA را پشتيباني مي‌كند. به منظور ارتقا كيفيت صدا، مدل نوكيا 6125 داراي قابليت صوتي استريو با استفاده از فناوري بي‌سيم (بلوتوث)، راديوي استريوي FM و راديويي تصويري نيز هست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا