تکنولوژی

يازدهمين نمايشگاه Autocom دي ماه در اصفهان برگزار مي‌شود

دنیای اقتصاد – يازدهمين نمايشگاه كامپيوتر و اتوماسيون اداري (Autocom) توسط كميته استان اصفهان انجمن شركت‌هاي انفورماتيك اول تا پنجم دي ماه سال جاري برگزار مي‌شود.

مجيد كرباسچي، مسوول ستاد برگزاري اين نمايشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: اين نمايشگاه با حضور 90شركت از 6 استان كشور و فعال در زمينه سخت‌افزار، نرم‌افزار، آموزش و شبكه در اصفهان برگزار مي‌شود.

وي افزود: در نمايشگاه امسال شركت‌هاي انفورماتيكي از استان‌هاي مشهد، فارس، آذربايجان، چهارمحال و بختياري، تهران و اصفهان حضور يافته‌اند و بالغ بر 40درصد از فضاي نمايشگاهي به بخش سخت‌افزار اختصاص يافته است.

وي با اشاره به برپايي نمايشگاه تكنولوژي اطلاع‌رساني و ارتباطات در اصفهان گفت: اغلب شركت‌هاي فعال در حوزه شبكه و مشاوره در نمايشگاه ICT شركت مي‌كنند و شركت‌هاي نرم‌افزاري و سخت‌افزاري در نمايشگاه Autocom حاضر مي‌شوند و به همين دليل در نمايشگاه Autocom سخت‌افزار بيشترين فضا را به خود اختصاص مي‌دهد.

محمد سعيد شريفان، دبير اجرايي اين نمايشگاه در خصوص اهداف برپايي آن گفت: ارائه آخرين راه‌حل و دستاوردهاي حوزه تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات و اتوماسيون اداري و همچنين نمايش نوآوري‌ها و توليدات از اهداف اين نمايشگاه برشمرده مي‌شوند.

به گفته وي، هر ساله اصفهان شاهد برپايي نمايشگاه كامپيوتر و اتوماسيون اداري با عنوان Autocom توسط انجمن شركت‌هاي انفورماتيك ايران (كميته استان اصفهان) در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان اصفهان واقع در پل شهرستان است و حضور بيش از ده‌ها شركت فعال خصوصي در حوزه IT و ICT و نهاد دولتي پايه‌گذار و مبتكر ايجاد طرح‌هاي دولت الكترونيك در نمايشگاه موجب رونق آن و بازديد جمع زيادي از مسوولان، متخصصان و دانش‌پژوهان شده است.

شريفان افزود: با توجه به برنامه توسعه و استقرار طرح‌هاي جامع انفورماتيك كشور و برنامه‌هاي متنوع تكفا كه نهادهاي دولتي و خصوصي بسياري در سال‌هاي اخير با آن در ارتباط بوده‌اند، مديران و كارشناسان دو نهاد را ناگزير مي‌سازد با ارائه جديد‌ترين محصولات خود در حوزه IT و ICT به خواسته‌هاي مورد نياز متقاضيان پاسخ داده و بازديدكنندگان را در جريان اقدامات خود و آخرين دستاوردها قرار دهند.

دبير اجرايي اين نمايشگاه در ادمه گفت: در يازدهمين دوره نمايشگاه 2006 Autocom سرويس رايگان اينترنت بي‌سيم در اختيار غرفه‌داران و متقاضيان قرار مي‌گيرد و علاقه‌مندان به استفاده از آن مي‌توانند با هماهنگي دبيرخانه كميته استان اصفهان اقدام به ثبت‌ تقاضا كنند.

كرباسچي نيز با اشاره به برپايي برنامه‌هاي جانبي نمايشگاه در سالن كنفرانس شيخ بهايي اين نمايشگاه گفت: سه ميزگرد صنعتي به منظور بررسي مسائل و مشكلات صنف انفورماتيك و چندين سمينار تخصصي در اين حوزه از جمله برنامه‌هاي جانبي اين نمايشگاه برشمرده مي‌شوند.

وي در ادامه گفت: كميته اصفهان انجمن شركت‌هاي انفورماتيك نيز دو سمينار در خصص تكنولوژي‌هاي بي‌سيم wi-fi و مسائل امنيت شبكه در حاشيه اين نمايشگاه برگزار مي‌كند.

يازدهمين نمايشگاه Autocom اصفهان از ساعت 10صبح تا 19بعدازظهر در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي اصفهان برگزار مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا