تکنولوژی

همايش يک روزه برون سپاری 28 دی ماه برگزار می شود

آی تی ایران – با هدف فرهنگسازی و آشناکردن مدیران شرکت ها و تصمیم گیران بخش دولتی و خصوصی با فواید و مزایای ” برون سپاری”، 28 دی ماه سال جاری نخستین همایش برون سپاری توسط سازمان مدیریت صنعتی و و شركت تحقيقات و توسعه صادرات نرم‌افزار ثناراي برگزار می شود.

مهندس فرشاد صالحی مدیر اجرایی این سمینار با بیان این خبر گفت: به منظور دستیابی به اهدافی چون کاهش هزینه ها، افزایش کیفیت، افزایش قدرت انعطاف و در نهایت دستیابی به رضایت بیشتر مشتریان، مدیران با استفاده از برون سپاری (Out – Sourcing) فعالیت های سازمانی خود را گسترش ی دهند.

به گفته صالحی امروزه برون سپاری با چنان گسترشی روبه رو شده که خود تبديل به يكي از مهم‌ترين بازارهاي خدمات در جهان شده است. اما متأسفانه آشنايي مديران ايراني با برون سپاري اندك بوده و در نتيجه اين امر در ايران كم‌تر مورد توجه قرار گرفته است.

وی برگزاری این همایش را گامی در جهت فرهنگسازی در این زمینه دانست وگفت: این همایش با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و شرکت تحقیقات و توسعه صادرات نرم افزار ثنارای (كنسرسيومي متشكل از 50 شركت برتر نرم‌افزاري كشور)و با حمایت شورای عالی اطلاع رسانی، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، سازمان نظام‌صنفي رايانه‌اي كشور، شبكه مشاوران مديريت و مهندسي ايران، انجمن شركت‌هاي انفورماتيك ايران، انجمن انفورماتيك، انجمن مهندسين صنايع ايران، انجمن مديريت ايران، انجمن مشاورين مديريت ايران و شركت متن بين‌الملل برگزار می شود.

به گفته صالحی در این سمینار موضوعاتی چون اهمیت برون سپاری در اقتصاد جهانی، معرفی متدولوژی برون سپاری، مدیریت ریسک در پروژه های برون سپاری، انتخاب ارایه دهندگان خدمت، انتقال منابع ( عوامل تولید) به ارایه دهندگان قیمت، پایش عملکرد وجوه قانونی و نقش مشاور در برون سپاری مورد بحث قرار می گیرد.

در این همایش همچنین چالش ها و موفقیت های برون سپاری در دولت و بخش صوصی در عرصه های انرژی، صنعت خودرو، صنعت انفورماتیک، صنایع مخابرات، HI-TECH مورد توجه قرار گرفته و قراردادهای منعقد شده و چگونگی نظارت بر اجرا مورد تحلیل و جمع بندی قرار می گیرد.
علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام در این همایش می توانند با دبیرخانه این همایش می توانند با دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.

آدرس دبیرخانه همایش: خیابان گاندی، کوچه پنجم، پلاک 6 ، طبقه پنجم، واحد 503
تلفن: 88770761
فاکس: 88770762

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا