تکنولوژی

تجديد نظر ودافون در قرارداد تيم فراری

بی بی سی – ودافون می خواهد در قرارداد حمايت مالی خود از شرکت خودروسازی فراری تجديدنظر کند. اين شرکت مخابراتی دو هفته پيش به قراردادی چهارساله با منچستر يونايتد پايان داده بود.

بزرگترين شرکت تلفن همراه در دنيا (از نظر درآمد) اعلام کرد که وقت آن رسيده است تا درباره قرارداد خود با فراری که تا آخر سال ۲۰۰۶ جريان دارد، تجديد نظر کند.

ماريا بلانکا، رييس روابط عمومی بخش اسپانسر ودافون گفت: “ما همواره قراردادهای حمايت مالی خود را مورد تجديد نظر قرار می دهيم تا مطمئن شويم اهداف تجاری مان را برآورده می کنند و فراری يکی از آنهاست. زمانی فرا می رسد که از قرارداد آنقدر وقت مانده که لازم می دانيد گزينه هايتان را بررسی کنيد تا ببينيد می خواهيد بعد از سال ۲۰۰۶ چکار نيد.”

ارزش قرارداد ودافون با فراری سالانه حدود ۴۰ ميليون دلار برآورد شده است و شامل درج تبليغات اين شرکت روی اتومبيلهای مسابقه فراری، لباس و کلاه رانندگان و خدمه می شود.

از زمانی که مايکل شوماخر، قهرمان هفت دوره جهان در سال ۱۹۹۶ به فراری پيوسته، اين تيم بدترين فصل خود را در سال جاری پشت سر گذاشته و بعد از رنو و مک لارن سوم شده است.

ودافون در ماه اکتبر اعلام کرد که قراردادش با منچستر يونايتد به ارزش سالانه ۵/۱۵ ميليون دلار را دو سال زودتر از موعد مقرر در پايان فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۵ فسخ می کند.

در عوض اين شرکت می خواهد حمايتش از جام باشگاه های اروپا را تمديد کد و شبکه رسمی موبايل اين تورنمنت شود. منچستر يونايتد چهارشنبه با شکست مقابل بنفيکا در مرحله گروهی اين مسابقات حذف شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا