تکنولوژی

ستاد مقابله‌ با جرايم اينترنتي كرج ۹ کافي نت را تعطيل کرد

ایسنا – دبير ستاد مقابله‌ با جرايم اينترنتي كرج گفت: با مراكزي كه از تجهيزات غيرمجاز تقويت كنندهي امواج ماهواره‌يي استفاده مي‌كنند برخورد خواهد شد و اين مراكز بايد طبق قانون پس از هماهنگي با مراكز دولتي نظير مخابرات، به استفاده از اين گونه امكانات ارتباطي اقدام كنند.

«مهردادكرمي»‌ در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)‌، اظهار داشت: تعطيلي اين كافي نت‌ها به خاطر نداشتن مجوز بود و صاحبان آن‌ها بايد ظرف مدت يك ماه نسبت به دريافت مجوز اقدام كنند، در غير اين صورت قرارداد اشتراك صاحبان اين مراكز لغو و تجهيزات آن‌ها توقيف مي‌شود.

وي افزود: رسيدگي به جرايم اينترنتي يكي از وظايف اين ستاد است و با مراكزي كه از تجهيزات يرمجاز تقويت كننده‌ي امواج ماهواره‌يي استفاده مي‌كنند برخورد خواهد شد. اين مراكز طبق قانون بايد پس از هماهنگي با مراكز دولتي نظير مخابرات، به استفاده از اين گونه امكانات ارتباطي اقدام كنند.

دبير ستاد مقابله با جرايم اينترنتي كرج خاطر نشان كرد: اين ستاد هفته‌ي گذشته با هدف جلوگيري از سوء استفاده‌ي مراكز و شركت‌هاي ارايه دهنده‌ي خدمات اينترنتي با عضويت دادسراي عمومي و انقلاب كرج‌، ادارات كل مخابرات و اطلاعات كرج و منطقه‌ي انتظامي‌ و ناحيه‌ي مقاومت بسيج اين شهرستان تشكيل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا