تکنولوژی

افزایش کاربران اینترنت در آمریکا همزمان با افزایش نگرانی های آنلاین

آی تی ایران – تازه ترین آمار منتشر شده در زمینه استفاده کنندگان از اینترنت در ایالات متحده نشان می دهد همزمان با رشد تعداد کاربران هراس از جرایم آنلاین نیز در فضای وب افزایش یافته است.

در حال حاضر تعداد بیشتری از آمریکایی ها از خانه به اینترنت متصل می شوند.
بر اساس سرشماری سال ۲۰۰۳ بیش از ۵۵ درصد آمریکایی ها هم اکنون از منل به اینترنت متصل می شوند و بسیاری از خانواده های تحصیل کرده در این کشور مرتب از اینترنت استفاده می کنند.

با این حال نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد که ۹۰ درصد از آمریکایی ها رفتارهای آنلاین خود را به دلیل هراس و نگرانی از مشکلات و جرایم آنلاین تغییر داده اند.
بر این اساس همچنین درصد دارندگان کامپیوتر خانگی در این کشور به 62 درصد رسیده است.

از میان کسانی که در این کشور از اینترنت استفاده نمی کنند 39 درصد گفته اند که احتیاجی به آن احساس نمی کنند و 23 درصد نیز گفته اند که به علت قیمت گران از اینترنت بهره نمی گیرند.

همچنین بنا برتحقیقات جدیدی که در مورد رفتار کاربران در این کشور صورت گرفته 86 درصد گفته اند که حداقل یک بار برخی رفتارهای آنلاین خود را به دلیل هراس از دزدیده شدن اطلاعات و لو رفتن اطلاعات شخصی تغییر داده اند.

در همین حال 30 درصد گفته اند خریدهای آنلاین خود را متوقف کرده اند و 29 درصد نیز گفته اند که خرید و فروش از این طریق را کاهش داده اند.

بر اساس نتایج این تحقیق در حدود 54 درصد از پاسخ دهندگان خاطرنشان کرده اند که پیش از استفاده از خرید از طریق یک سایت توصیه ها و سیاست های سایت در این زمینه را مطالعه می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا