تکنولوژی

خداحافظی سایت آموزشی IranASP.net با اینترنت

آی تی ايران – يکی از نخستين سايت های آموزشی که سالهاست در زمينه تخصصی برنامه نويسی کامپیوتر به زبان های ASP و ASP.net با دنیای وب خداحافظی کرد.

سایت IranASP.net پس از چهارسال که به دنبال انتشار مقالات فنی و تخصصی متعدد در زمینه برنامه نویسی کامپیوتر در میان کاربران فنی و افراد متخصص شناخته شده و آشناست به دلیل آنچه که عدم حمایت و پشتیبانی و فقدان انگیزه برای ادامه کار عنوان شده گرداننده این سایت آن را تعطیل کرده است.

در مطلبی که ساسان یگانگی مدیر این سایت با عنوان سایت ها آنلاین می میرند نوشته توضیح داده است: می‌خواستم کاری کنم بدون محاسبه سود و زيان و کردم آن چه دل می‌گفت و عقل را مجال ندادم. خود سيراب گشتم و برخی هم جرعه‌ای از آن برگرفته و در پايان آنچه برايم باقی مانده همگی سود است. اما نه سودی از جنس سکه و اسکناس! برعکس هر آنچه که زيان بود از جيب بود که البته از اول هم قرار بر محاسبه‌اش نداشته‌ام.

مرتبط:
سايت‌ها آنلاين می‌ميرند ( ساسان یگانگی مدیر سایت IranASP.net )

عدم حمایت از سایت های آموزشی و اساسا محتوای فارسی نیز بخشی از انتقاداتی است که فعالان این عرصه در واکنش به تعطیل شدن این سایت نسبت به نهادهای مسئول ابراز داشته اند.

آی تی ایران ضمن ابراز تاسف از پایان فعالیت سایت ارزشمند و پرمحتوای IranASP.net برای آقای ساسان یگانگی (که در هنگام راه اندازی آی تی ایران نیز تلاش و مشورت ویژه ای را در اختیار این مجموعه گذاشت) آرزوی موفقیت می کند و امیدوار است در آینده نیز شاهد فعالیت های پرثمر ایشان در عرصه وب باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا