تکنولوژی

امكان استفاده از اخبار پارسیک در ” ياهو مسنجر” فراهم شد

ایرنا – امكان استفاده‌از اخبار فارسى كه‌درسايت جستجوگرخبرى “پارسيك” (‪(PARSEEK‬ منتشر مى‌شود در پيام‌رسان ياهو مسنجر(‪ (Yahoo Messenger‬نيز فراهم شد.

با توجه به محبوبيت “پيام‌رسان ياهو” دربين كاربران فارسى‌زبان و امكانات نسخه‌هاى جديد اين نرم‌افزار، سايت پارسيك اقدام به ارايه ابزارى كرده است كه امكان استفاده از آخرين اخبار سايتهاى خبرى فارسى را براى كاربران فراهم مى‌كند.

نصب و استفاده از اين برنامه در زمان كوتاهى امكان پذير مى‌باشد و پس از نصب، يك لبه جديد (‪ (Tab‬در پايين پنجره نرم‌افزار پيام رسان اضافه مى‌شود كه با انتخاب آن در قسمتى از پنجره مربوط به پيام‌رسان، آخرين اخبار نمايش داده خواهد شد.

براى استفاده از اين امكان با مراجعه به سايت پارسيك وبخش “درباره سايت پارسيك “، ابتدا يك فايل (‪ ۱۰‬كيلو بايت) كه‌به آن اشاره شده را بارگيرى (‪ (DOWNLOAD‬كرده و سپس آن را اجرا كنيد.

كاربران مى‌توانند اطلاعات لازم درباره چگونگى تنظيم سرويس ياهو مسنجر خود براى راه‌اندازى اين امكان را از سايت پارسيك و با مراجعه به بخش ” درباره سايت پارسيك ” كسب كنند.

سايت پارسيك با هدف ايجاد خدمات جستجو به فارسى زبانان در دو سال پيش ايجاد شده و داراى امكاناتى ماند جستجوى اخبار فارسى و انگليسى و منابع علمى است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا