تکنولوژی

شرکت انتشارات بنی هاشم در نمایشگاه فناوری اطلاعات استانبول

آی تی ایران – شرکت ایرانی انتشارات بنی هاشم در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فناوری ارتباطات اورسیا سبیت بیلیشیم استانبول شرکت کرد.

این شرکت که اولین بار است در چنین نمایشگاه بین المللی شرکت می کند با نرم افزار و کتابهای ویژه آموزش قران خود برای خردسالان مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

احسان مظلومی نیا مسوول غرفه شرکت انتشارات بنی هاشم گفت: هدف از نشر این مجموعه، آموزش کودکان در سنین پیش دبستان تا پنجم دبستان است.

وی گفت: تنها تولیدی که شرکت در این نمایشگاه عرضه کرده شامل آموزش جزو 30قران کریم است که به سه زبان فارسی و انگلیسی و فرانسه در یک سی دی و 15جلد کتابچه تنظیم شده است.

او در تشریح امکانات این سی دی گفت: محصول ما حاوي ابزار جستجوی کلمات است که با آن می توان آیات مورد علاقه را از سوره های مختلف ذخیره کرد و آنها را برای یاد گیری به دلخواه تنظیم و مورد استفاده قرار داد.

وی گفت این روش آموزشی که با بازی نقاشی با نشاطی تنظیم شده مورد توجه کودکان بوده و امیدوار است در نمایشگاه سبیت استانبول نیز مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گیرد.
چهاردهیمن نمایشگاه بین المللی فناوری ارتباطات اروسیا سبیت بیلیشیم استانبول روز سه شنبه گشایش یافت.

در این نمایشگاه بیش از 900شرکت بزرگ و متوسط داخلی و خارجی از 17کشور جهان حضور دارند.

متاسفانه حضور شرکتهای ایرانی در این نمایشگاه که دست اندر کاران امر آنرا یکی از مهمترین نمایشگاههای تخصصی منطقه و جهان ارزیابی می کنند بسیار کم رنگ است و تا جایی که به سختي مي توان نام و پرچمی از ایران دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا