تکنولوژی

نوکيا N90 به عنوان گوشى رسانه اى سال در اروپا انتخاب شد

آی تی ایران – نوکيا اعلام کرد، انجمن صوت و تصوير اروپا (EISA) که بزرگترين موسسه انتشارات چند رسانه اى در اروپا مى باشد، نوکيا N90 را به عنوان سرآمد گوشيهاى دوربين دار سال ۲۰۰۵-۲۰۰۶ انتخاب کرده است. اين موفقيت تاييد کننده جايگاه ويژه نوکياN90 به عنوان کامل ترين و مدرنترين گوشى موبايل در بازار ى باشد.

EISAنوکيا را به عنوان «بهترين نوع گوشيهاى چند رسانه اى و سرشار از امکانات عکاسى، فيلمبردارى، صوتى و پيغام رسانى» توصيف کرد. EISA همچنين برلنزهاى Carl Zeiss نوکيا N90 با «توانايى هاى يک دوربين فيلمبردارى حرفه اى مثل گرفتن و تصحيح کردن عکس هاى دو مگاپيکسلى و فيلمبردارى MPEG 4 با وضوح تصوير۳۵۲ x۲۸۸» تاکيد کرد.

EISA بزرگترين موسسه انتشارات چند رسانه اى در اروپاست که حدود ۵۰ نشريه تخصصى در زمينه هاى گوناگون شامل گوشيهاى موبايل و الکترونيک، وسايل صوتى، ويديو و عکاسى از 20 کشور اروپا عضو اين موسسه ميباشند. در آخر ژوين هر سال کليه اعضا EISA گرد هم آمده تا از بين دسته هاى مختلف توليدات بهترين دستگاهى را که در طول دوازده ماه گذشته ارائه شده است را انتخاب نمايند.

چنانکه در آوريل گذشته اعلام شد، نوکيا N90 سرآمد محصولات دوربين دار در گروه محصولات چندرسانه اى Nokia Nseries با کيفيت بالا مى باشد. نوکيا N90 اولين گوشى موبايلى است که لنزهاى حرفه اى Carl Zeiss و مجموعه اى از امکانات پيشرفته عکاسى را عرضه مى کند. نوکيا N90 انتظارات سخت گيرترين عکاسان را هم برآورده ميکند.

تولا رايتيلا-يوتيلا مدير بخش تصويربردارى رسانه اى EMEA نوکيا ميگويد: «نوکيا N90 سطح انتظار از گوشى هاى موبايل را افزايش داده و همچنين اين پيروزى تاييدى بر استرتژى Nokia Nseries مى باشد که حصولات چند رسانه اى با کارايى بسيار بالايى را به بازار عرضه کند.»

درباره نوکيا Nseries
نوکيا Nseries، با تمهيدات چند رسانه اى و بازدهى بالا، گوشيهاى بى همتايى را با ارائه آخرين تکنولوژى، طرح هاى زيبا و کارکرد آسان ارائه ميدهند. با نوکيا Nseries مصرف کنندگان ميتوانند ازدستيابى به سرگرميهاى متنوع، اطلاعات مورد نياز و ضبط و رد و بدل عکس و فيلم در هر زمان و هر مکانى که بخواهند لذت ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا