تکنولوژی

5درصد از فروش Apple ناشى از فروش موسيقى د iTunes

دنیای اقتصاد – مركز آمار Piper Jaffray برآورد كرده است كه شركت Apple تا پايان سال2006‌، 1365ميليارد موسيقى را در فروشگاه موسيقى آنلاين iTunes اين شركت در ژاپن بفروشد.

براساس ادعاى يكى از تحليلگران اين مركز آمار با نام ‌، اين رقم 556 درصد بيش از پيش‌بينى شركت Apple از فروش موسيقى آنلاين است.

>مانستر> همچنين گفته است كه درآمد ناشى از فروش موسيقى تا سال 2006‌، 5درصد از درآمد كل شركت را به خود اختصاص خواهد داد.

اما پيش‌بينى‌هاى انجام شده توسط مركز آمار ديگرى حاكى از آن است كه فروش موسيقى iTunes اين شركت‌، در سال 2006 كم‌تر از 112ميليارد موسيقى خواهد بود و در كل تا اواسط سال 2007اين رقم به 2ميليارد موسيقى خواهد رسيد.

اين شركت براى رسيدن به فروش پيش‌بينى شده مركز آمار Piper Jaffray بايد در ماه‌هاى فوريه و مارس 2006 ميليون‌ها موسيقى را به فروش برساند. بايد توجه داشت كه رشد فروش شركت در حال حاضر نيز چشم‌گير است.

دومين پيش‌بينى يادشده بدون در نظر گرفتن فروش iTunes، ژاپن بوده است و به نظر مى‌رسد كه اين گونه پيش‌بينى درست نباشد. حتى اگر فروش موسيقى آنلاين‌ iTunes، در آينده به ميزانى كه اكنون در فروش موفق است‌، موفق نباشد‌، آمار فروش اين شركت بيش از آنچه كه در دومين پيش‌بينى گفته شده‌، خواهد بود.

اكنون همگان در انتظارند كه اين شركت نخ فروش جديد iTunes را اعلام كند و پيش‌بينى‌هاى جديد خود را بر اساس آمار جديد شركت‌، ارايه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا