تکنولوژی

دستگاههاى چندکاره سامسونگ: کپى، چاپ، فکس و اسکن همه با يک دستگاه

آی تی ایران – سامسونگ در ادامه خط مشى تعهد مشترى مدارى خود و ارايه تكنولوژى هاى پيشرفته و برتر به كاربران، مدلهاى SCX-6220 و SCX-6320F را عرضه نموده تا خدمات كپى ليزرى را جهت گروه كاربران متوسط تا بزرگ توسعه دهد.

مدلهاى SCX-6220 و SCX-6320F SCX-6320F ويژه گروههاى كارى كوچك و متوسط و همچنين اداراتى است كه نياز به حجم زيادى كپى و چاپ بواسطه سيستم چندكاره تحت شبكه وى دارند. از لحاظ به اشتراك گذارى تحت شبكه امور چاپ، كپى، اسكن و Scan-to-email و حجم کارى بالا، به طور حتم مدلهاى SCX-6220 و SCX-6320F با كارآيى و انعطاف پذيرى خود نيازهاى شما را رفع خواهند نمود.

آقاى جانگجى لى، معاون تيم استراتژى بازاريابى سامسونگ مى گويد: “سامسونگ فرصتهاى رشد جالب توجهى در بخش محصولات چندكاره و كپى ديجيتال بويژه راهكارهايى كه جهت كارآيى موثر و بيشتر تجارى ارايه مى دهند، تشخيص داده است. اكنون اين شركت در حال توسعه محصولات چندكاره و كپى ديجيتال خود است تا تمامى نيازهاى اختصاصى كاربران گروههاى مختلف را برآورده سازد. ما بر روى گروههاى كاربرى كوچك و متوسط متركز شده ايم و سامسونگ نيز در حال توسعه تجارت خود جهت اين گروهها است. اكنون شما مى توانيد تكنولوژى چاپى سامسونگ را چه در خانه و چه در ادارات بزرگ ببينيد.”

SAMSUNG SCX-6220/6320F

بهره گيرى از مدلهاى SCX-6220 و SCX-6320F، سيستم هاى تجارى گروههاى كارى را قادر به يكپارچه سازى، آرشيو و توزيع اطلاعات به منظور بهينه سازى كارآيى و روانسازى امور كارى مى سازد.

اين محصولات براى كاربرانى كه نياز به انعطاف پذيرى بالايى دارند، با سينى كاغذ 550 برگى نيز ارايه مى گردند. گزينه هاى انتخابى شبكه و سينى كاغذ 550 برگى به درخواست كاربر همراه سيستم ارايه مى شوند. اين مدلها امور فاكس، اسكن، كپى و چاپ را با كارآيى بالا و هزينه كم انجام مى دهند. علاوه بر تمامى اين ويژگى ها، در اين مدلها شما مى توانيد بطور مستقيم با وارد نمودن آدرس ايميل مخاطب در دستگاه، اسناد اسكن شده را مستقيما ايميل نماييد.اين ويژگى به شما كمك مى كند تا با گروه بندى افرادى كه مى خواهيد به طور جمعى برايشان اطلاعات ارسال نماييد، تنها با فشردن دكمه Scan-to-email ايميل را ارسال داريد بدون آنكه براى اين كار نياز به صرف وقت با كامپيوتر داشته باشيد. در اين حالت با حذف چاپ و ارسال مستقيم از طريق ايميل، از صرف هزينه و وقت نيز كاسته خواهد شد. علاوه بر آن با بهره گيرى از اين ويژگى ها مى توانيد فاكس هاى درياتى خود را نيز به آدرس ايميل تان فروارد نماييد. بنابراين با اين همه كاربرى تحت شبكه، تمامى نيازهاى كارى تحت شبكه گروههاى كوچك و بزرگ مرتفع خواهد گرديد. اين کاربرى شبكه به عنوان ابزارى قدرتمند، باعث افزايش موفقيت شرکتها و ادارات در تجارت الكترونيك خواهد شد.

مدلهاى SCX-6220 و SCX-6320F از بالاترين سرعت چاپ در كلاس خود يعنى 20 برگ در دقيقه بروى انواع كاغذها برخوردار مى باشند. علاوه بر آن جهت كارآيى و قابليت بيشتر، دستگاه DADF داخلى آن (Duplex Automatic Document Feeder) كاربران را قادر به چاپ، اسكن و فاكس سند 50 برگى به صورت دو رو مى نمايد. همچنين در اين دستگاهها مى توان تا 999 برگ از روى يك سن كپى نمود كه اين مقدار بالاترين ظرفيت در حد خود مى باشد. اين ظرفيت بالاى كپى و گزينه DADF به طور حتم كارآيى ادارى شما را افزايش داده ضمن آنكه مديريت اسناد را ساده و بهينه نيز ساخته است.

پانل ساده و انتزاعى آن به كاربران كمك نموده تا سريعا و بسادگى امور كارى خود را مديريت نمايند. در واقع اين پانل براى كار آسانتر كاربران طراحى شده است. علاوه بر آن سينى كاغذ پر ظرفيت 1200 برگى آنها موجب مى شود تا هيچگاه با كمبود كاغذ مواجه نشويد. با داشتن اين مدلها شما چاپگرى عالى، دستگاه كپى همه كاره، دستگاه فاكسى ساده و يك اسكنر رنگى با كيفيت، همگى را يكجا خواهيد داشت.

SCX-6220 و SCX-6320F كه جهت گروههاى كارى متوسط و بزرگ طراحى شده اند، امور كپى، چاپ، اسكن و فاكس اسناد مختلف را با هزينه كمتر و كيفيت و كارآيى بيشتر جهت تجارتها انجام مى دهند. اين محصولات با بهره مندى از تكنولوژى پيشرفته سامسونگ و ويژگى هايى عالى كاركردى بسيار لذتبخش به شما ارايه داده و نيازهاى كارى شما را دقيقا مرتفع خواهند نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا