تکنولوژی

مايكروسافت‌ از سلطان هرزنامه ادعاي خسارت مي‌كند!

نام نویسنده: زهره اشرف‌

دنیای اقتصاد – شركت مايكروسافت در روز سه‌شنبه اين هفته گفته است كه دادخواستي براي شكايت از فردي كه پيش از اين به عنوان سلطان هرزنامه معروف شده بود، تنظيم كرده است.

اين ابر شركت نرم‌‌افزاري گفته است كه بر اساس بخشي از دادخواست مايكروسافت، و شركت وي ناگزيرند 7ميليون دلار به مايكروسافت بپردازند.

بيانيه مجزايي كه از مدير عامل ارشد مايكروسافت منتشر شده، حاكي از آن است كه شركت مايكروسافت تمامي پول را دوباره سرمايه‌گذاري خواهد كرد. اين سرمايه‌گذاري به منظور افزايش نيروهايي براي استحكام بخشيدن به اينترنت و گسترش پشتيباني‌هاي تكنيكي و تحقيقي براي كمك به اجراي قانون و رسيدگي به جرايم اينترنتي خواهد بود.

در بيانيه مشتركي كه از سوي شركت مايكروسافت و ارسال كننده هرزنامه‌ها اعلام شده، مايكروسافت گفته است كه ارسال برخي از نامه‌هاي الكترونيكي را پيش از اين كنار نهاده، چرا كه شركت مايكروسافت و دادستان كل نيويورك در سال 2003 از وي ادعاي خسارت كرده بودند.

در دادخواست اخير شركت مايكروسافت، اين شركت ادعا كرده است كه و شركت‌هاي او با ارسال نامه‌هاي الكترونيكي و كمك به ديگران براي ارسال نامه‌هاي ناشايست، قوانين موجود را نقض كرده‌اند.

در پايان بي‌جا نيست كه گفته شود، اين فرد متهم تمامي اتهامات وارد شده را رد كرده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا