تکنولوژی

كارگاه آموزشى”پورتال صنايع كوچك و متوسط و تجارت درآسيا”آغاز به‌كاركرد

ایرنا – كارگاه آموزشى “پورتال صنايع كوچك و متوسط و تجارت در آسيا” امروز (سه‌شنبه) در مجتمع تحقيقاتى عصر انقلاب سازمان پژوهشهاى علمى و صنعتى ايران آغاز به كار كرد.

زبان اصلى برگزارى اين كارگاه آموزشى دو روزه، انگليسى است كه در آن تعدادى از نمايندگان عضو سازمان انتقال فناورى آسيا و اقيانوسيه (‪(APCTT‬ حضور دارند.

مهندس “محمد جواد قاسمى” دبير علمى كارگاه و معاون اطلاعات علمى و نوآوريهاى سازمان پژوهشهاى علمى و صنعتى ايران، در حاشيه برپايى اين كارگاه در گفت و گوى اختصاصى با خبرنگار علمى ايرنا گفت: در اين كارگاه نمايندگانى از كشورهاى هند، فيليپين، كره، مالزى و ويتنام شركت دارند.

وى افزود: همچنين دراين كارگاه كارشناسان صنايع كوچك و متوسط و رييسان پارك‌هاى صنعتى ايران نيز حضور دارند.

مهندس قاسمى هدف اصلى از برگزارى اين كارگاه آموزشى را راه‌اندازى پورتال صنايع كوچك و متوسط و پورتال تجارت در آسيا و آشناسازى شركت كنندگان داخلى با فرصت‌ها و امكاناتى بيان كرد كه در پايگاهاى اينترنتى به منظور ارتقاى سطح فناورى و تجارى‌سازى نتايج تحقيقات فراهم شده است.

وى تصريح كرد: وظيفه ‪ APCTT‬يا سازمان انتقال فناورى آسيا و اقيانوسيه مركزى ، انتقال فناورى بين كشورهاى آسيايى است.

وى افزود: در اين كارگاه دكتر “سى جون يون” (‪ (Se- Jun Yoon‬رييس مركز ‪ APCTT‬در خصوص دو پايگاهى كه به منظور ارتقا سطح فناورى و تجارى‌سازى نتايج تحقيقات فراهم شده است سخنرانى مى‌كند.

كارگاه آموزشى “پورتال صنايع كوچك و متوسط و تجارت در آسيا” با حضور مسئولان سازمان انتقال فناورى آسيا و اقيانوسيه توسط سازمان پژوهشهاى علمى و صنعتى ايران هجدهم و نوزدهم مردادماه در مجتمع تحقيقاتى عصر انقلاب اين سازمان برپا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا