تکنولوژی

دهمين هفته از واگذارى سيم كارت‌هاى تاليا

ایسنا – سيم‌كارت متقضايان واجد شرايطى كه نام خانوادگى آنان با يكى از حروف “ن”، “ل” و “ر” آغاز مى‌شود، در دهمين هفته از واگذارى سيم‌كارت‌هاى تلفن همراه تاليا از شنبه هشتم تا جمعه 14 مرداد ماه در هشت مركز در شهر تهران عرضه مى‌شود.

به گزارش سرويس ارتباطات ايسنا، از روابط عمومى شبكه‌ى تلفن همراه اعتبار كشور، متقاضيان واجد شرايط براى دريافت سيم‌كارت خود بايد در هفته‌ى جارى با در دست داشتن اصل و رونوشت صفحه‌ى اول شناسنامه، گذرنامه معتبر و يا كارت ملى عكس‌دار به همراه رسيد پست سفارشى فرم ثبت نام و فيش بانكى 452 هزار ريالى واريزى به حساب 01000555555001 بانك صادارت ايران، شخصا به ايستگاه مربوط به خود مراجعه كنند.

گفتنى است، ساعات كار ايستگاه‌هاى هشتگانه‌ى عرضه سيم‌كارت تاليا بطور يكسره از ساعت 8:30 الى 20:30 در روزهاى عادى و در روزهاى تعطيل و جمعه‌ها از 9 الى 16 است و شهروندان براى دريافت هرگونه اطلاعات بيشتر مى‌توانند به ايستگاه‌هاى عرضه‌ى سيم‌كارت يا پايگاه اينترنتى تاليا به آدرس www.taliya.ir مراجعه كنند و يا با شماره تلفن چهار رقمى 8173 تماس بگيرند.

ايستگاه جديد شرق سه واقع در خيابان پيروزى شماره‌ى 611، سيم‌كارت آن‌دسته از متقاضيان واجد شرايطى را كه نام خانوادگى آنان با يكى از حروف “ل” و “ن” شروع مى‌شود و يكى از مناطق 12 يا 20 شهردارى را در فرم ثبت نام خود اعلام كرده بودند، واگذار مى‌كند.

همچنين اين مركز، سيم‌كارت آن‌دسته از متقاضيانى كه نام خانوادگى آن‌ها با حرف “ر” آغاز شده و منطقه‌ى 20 شهردارى را به عنوان منطقه‌ى شهردارى خود اعلام كرده بودند، واگذار مى‌كند.

ايستگاه شرق دو‌ى تاليا واقع در خيابان شهيد آيت نرسيده به خيابان دماوند هم سيم‌كارت متقاضيانى را كه نام خانوادگى آنان با يكى از حروف “ن” يا “ل” آغاز مى‌شود و يكى از مناطق 8، 14 و 15 شهردارى تهران را در فرم ثبت نام خود اعلام كرده بودند، واگذار مى‌كند.

ايستگاه شرق يك تاليا واقع در خيابان صاحب‌الزمان تقاطع خيابانهاى سراج – دلاوران هم سيم‌كارت واجدين شرايطى را كه نام خانوادگى آنان با حرف “ن” يا “ل” آغاز مى‌شود و يكى از مناطق 4، 7 و 13 شهردارى تهران را به عنوان منطقه خود اعلام كرده بودند، ارائه خواهد كرد.

بر اين اساس ايستگاه شمال يك، واقع در خيابان پاسداران تقاطع اقدسيه، سيم كارت متقاضيانى ك نام خانوادگى آنان با يك از حروف “ن” و “ل” آغاز مى‌شود و يكى از مناطق 1، 3 و 6 شهردارى تهران را در فرم ثبت نام پستى خود اعلام كرده بودند، توزيع خواهد كرد.

ايستگاه غرب تاليا واقع در مجتمع ميلاد نور در شهرك قدس هم اين هفته سيم كارت متقاضيانى كه نام خانوادگى آنان با حرف “ن” آغاز مى‌شود و منطقه 2 شهردارى را در فرم ثبت نام خود اعلام كرده بودند، عرضه مى‌كند. اين ايستگاه همچنين سيم كارت متقاضيانى كه نام خانوادگى آنان با حرف “ل” آغاز شده و يكى از مناطق 2، 5، 21 و يا 22 را به عنوان منطقه‌ى شهردارى خود اعلام كرده بودند و نيز افرادى‌ كه نام خانوادگى آن‌ها با حرف “ر” آغاز شده و يكى از مناطق 21 و يا 22 را به عنوان منطقه‌ى شهردارى خود اعلام كرده بودند، واگذار مى‌كند.

ايستگاه غرب دو تاليا واقع در بزرگراه اشرفى اصفهانى، مركز تيراژه اين هفته تنها سيم‌كارت متقاضيانى را كه نام خانوادگى آنان با حرف “ن” آغاز مى‌شود و منطقه 5 شهردارى را به عنوان منطقه خود اعلام كرده بودند، ارائه خواهد كرد.

ايستگاه جنوب يك تاليا واقع در خيابان شهيد رجايى سه راه على‌آباد نيز اين هفته سيم‌كارت متقاضيانى را كه نام خانوادگى آنان با حرف “ن” و “ل” آغاز مى‌شود و يكى از مناطق 16، 17، 18 و 19 شهردارى را اعلام كرده بودند، واگذار مى‌كند.

اين ايستگاه همچنين سيم‌كرت متقاضيانى كه نام خانوادگى آن‌ها با حرف “ر” آغاز شده و يكى از مناطق 17 يا 19 شهردارى را به عنوان منطقه خود اعلام كرده بودند، واگذار مى‌كند.

ايستگاه مركز يك واقع در خيابان جمهورى نرسيده به پل حافظ هم سيم‌كارت متقاضيانى را كه نام خانوادگى آنان با حرف “ن” آغاز و منطقه 9 و 11 را اعلام كرده بودند و نيز آن‌دسته از متقاضيانى را كه يكى از مناطق )، 10 و يا 11 شهردارى تهران را در فرم ثبت نام خود اعلام كرده و نام خانوادگى آنان با حرف “ل” آغاز مى‌شود، عرضه مى‌كند.

همچنين اين ايستگاه سيم كارت متقاضيانى كه نام خانوادگى آن‌ها با حرف “ر” آغاز شده و يكى از مناطق 10 و يا 9 شهردرى را به عنوان منطقه خود اعلام كرده بودند، واگذار مى‌كند.

شبكه‌ى مستقل تلفن همراه تاليا در مرحله نخست واگذارى سيم كارت ثبت نام كنندگان تهرانى، محدود به تهران است،‌ اما تا پايان سال جارى در تمامى مراكز استان‌ها و راه‌هاى اصلى كشور توسعه يافته و خدمات مورد نياز متقاضيان اين وسيله‌ى ارتباطى را تامين خواهد كرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا