تکنولوژی

سرى جديد پرينترهاى ليزرى رنگى سامسونگ سريعتر، جذابتر و کم هزينه تر براى هر بودجه اى

آی تی ایران – سامسونگ در ادامه تلاشهايش جهت ارتقا جايگاه خود در بازار چاپ و تصويربردارى، اخيرا از سرى جددى از چاپگرهاى ليزرى رنگى خود پرده بردارى نمود. اين محصولات چاپ رنگى را در ادارات سريعتر، آسانتر و حتى بهتر از قبل انجام خواهند داد. اين سرى جديد چاپگرها حصار هزينه و ديگر موارد را شكسته و دلايل قانع كننده اى براى كاربران ادارى دارند كه چاپ مكاتبات روزمره خود را با رنگهاى جذاب انجام دهند.

آقاى جانگجاى لى، معاونت تيم استراتژيك بازاريابى مى گويد: “از نوامبر گذشته كه سامسونگ چاپگر ليزرى جديد خود را روانه بازار ساخت تاكنون سهم قابل توجهى از بازار فروش چاپگرها را به خود اختصاص داده است و باعث شده تا در امور ادارى نيز از چاپ رنگى استفاده شود. قبلا چاپگرهاى ليزرى رنگى به عنوان يك محصول ويژه و گران تلقى مى شد و فقط براى چاپ اسنادى خاص از آنها استفاده مى شد. اكنون بازار تغيير نموده است و چاپگرهاى ليزرى خيلى سريعتر، جذابتر و كم هزينه تر از قبل گرديده اند و تمامى سرکتها و ارارات اكنون مى توانند از آن استفاده روزمره داشته باشند.”

سامسونگ در ادامه تلاشهايش براى حاكميت بر بازار چاپگرهاى ليزرى رنگى، تكنولوژى برتر و متفاوتى به همراه محصولى با مشخصات و خدمات ويژه عرضه نموده كه حقيقتا تمامى نيازهاى كاربران تجارى را برآورده مى سازد. اين شركت با بهره گيرى از تكنولوژى NO-NOIS توانسته سر و صداى دستگاه را تا حد 49 دسيبل كاهش دهد كه اين حجم صدا كمترين در بين اينگونه چاپگرها محسوب مى گردد.

CLP-510 با برخوردارى از تكنولوژى ابداعى NO-NOIS محيط كارى شما را ساكت نگه داشته و شما مى توانيد بر كار خود تمركز داشته باشيد. جهت راحتى بيشتر كاربران، اين دستگاه تنها مدل ليزرى است كه به دستگاه دوپلكس جهت چاپ دو رو مجهز است.

SAMSUNG CLP-510/510N

از لحاظ كارآيى، سرى CLP-510 از چاپ تكرنگ بسيار بالاى 24 صفحه در دقيقه در سايز A4 و سرعت چاپ رنگى قابل رقابت 6 صفحه در دقيقه برخوردار است. جهت نيل به رضايت در هر دو نوع چاپ، سامسونگ ميزان مصرف چاپ تكرنگ آن را در سطح چاپگرهاى تكرنگ حفظ نموده و ميزان مصرف چاپ رنگى را نيز در حد قابل رقابتى كاهش داده است. تونر كارتريج فروشى اين مدلها شامل دو گونه جهت كاربران پر مصرف و كاربران كم مصرف مى باشد. CLP-510 به كاربران دو حالت 7k/3k جهت چاپ تكرنگ و 5k/2k جهت چاپ رنگى ارايه مى دهد و كاربران بسته به نياز چاپى اشان از كار اين محصول راضى خواهند بود.

اين محصول جديد علاوه بر برخوردارى از حافظه قوى 64 مگابايتى (قابل افزايش تا 192 مگابايت)، از رزولوشن dpi 1200 نيز برخوردار است كه تحت هر برنامه و سيستم عاملى به ما چاپ با كيفيتى از متون و تصاوير ارايه مى دهد. همچنين از كاست 250 برگى و فيدر(تغذيه کننده) چند منظوره 100 برگى و همچنين كاست 500 برگى دلخواه نيز برخوردار است. اين دستگاه با سينى اغذ استاندارد خود زحمتهاى چاپ را براى شما رفع خواهد نمود.

از آنجا كه چاپگر رنگى اكثرا جهت چاپ تصاوير با كيفيت عالى به كار مى رود، CLP-510 سازگار با سيستم عامل هاى مختلف ويندوز، اكثرسيستمهاى لينوكس و مكينتاش 10.3 بوده و در كل با كارآيى و ويژگى هاى خود رضايت كاربران تجارى را جلب خواهد نمود.

اين دستگاه كه بر اساس تكنولوژى مورد تحسين CLP-500 (كه از طرف بيش از 30 مجله و لابراتوار برگزيده شد) پايه گذارى شده، همچنان به دنبال حفظ سطح بالاى رضايت مشتريان مى باشد. از آنجا كه چاپ رنگى مهم مى نمايد، بسيارى از شركتها به دنبال راهى عملى و مقرون به صرفه جهت استفاده از اينگونه چاپگرا مى باشند. به همين دليل سامسونگ اين سرى جديد چاپگرهاى رنگى را به بازار عرضه نموده تا نياز مشتريان را رفع نموده و با پشتيبانى از اين چاپگرها خود كاربران قادر به تشخيص سطح سامسونگ در اين بازار رقابتى خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا