تکنولوژی

متقاضيان مى‌توانند يك دستگاه بى‌سيم به صورت مسافرى و شخصى از خارج كشور وارد كنند

ایسنا – سازمان تنظيم مقررات اعلام كرد: تاخير به‌ وجود آمده در راستاى شروع ثبت‌نام باند فركانسى شهروندى، به عدم هماهنگى واردكنندگان دستگاه‌هاى بى‌سيم بازمى‌گردد.

به گزارش خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزارى دانشجويان ايران (ايسنا)، براسس اخبار قبلى زمان شروع ثبت نام باند فركانس شهروندى خرداد‌ماه و تيرماه اعلام شده بود.

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويى، تاخير به وجود آمده در جريان شروع ثبت‌نام به منظور ارائه‌ى باند شهروندان را ناشى از عدم هماهنگى و آمادگى توليدكنندگان، فروشندگان و واردكنندگان براى توزيع به موقع دستگاه‌هاى بى‌سيم و تجهيزات جانبى آن دانست.

به گزارش خبرنگار ايسنا، سازمان تنظيم مقررات اعلام كرد: در حال حاضر نيز اين آمادگى وجود ندارد اما چنانچه هر يك از شهروندان قادر به تهيه‌ى دستگاه مورد نياز شخصى منطبق با مشخصات فنى و ضوابط استفاده از باند شهروندان به صورت مافرى از خارج كشور باشند، مى‌توانند به منظور اخذ پروانه اقدام كنند.

گفتنى است؛ متقاضيان براى كسب هرگونه اطلاع بيشتر به منظور ثبت‌نام مى‌توانند به پايگاه اطلاع‌رسانى سازمان تنظيم مقررات با آدرس اينترنتى www.tra.ir و قسمت مربوط به باند شهروندى مراجعه كنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا