تکنولوژی

سيم كارت هاى تلفن همراه اعتبارى درهفته آینده تنها يكشنبه توزيع نمى شود

آی تی ایران – سيم کارت هاى اعتبارى تلفن همراه تاليا درهفتمين هفته واگذارى، تنها روز يکشنبه هفته جارى که با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) مصادف است ، توزيع نمى شود.

به گزارش روابط عمومى تاليا ، از ۱۸ تا ۲۴ تيرماه سيم کارت شمارى از متقاضيان واجد شرايطى که نام خانوادگى آنان با يکى از حروف ” ح ” ، ” ج ” و ” ب ” آغاز مى شود ، عضه خواهد شد.

بر اين اساس ايستگاه شمال يک ، واقع در خيابان پاسداران تقاطع اقدسيه، سيم کارت متقاضيانى که نام خانوادگى آنان با يکى از حروف ” ح ” ، ” ج ” و ” ب ” آغاز مى شود و يکى از مناطق ۳ يا ۱ شهردارى تهران را در فرم ثبت نام پستى خود اعلام کرده بودند، توزيع خواهد کرد.
ايستگاه غرب يک تاليا واقع در مجتمع ميلاد نور در شهرک قدس هم اين هفته سيم کارت متقاضيانى که نام خانوادگى آنان با حرف ” ج ” آغاز مى شود و يکى از مناطق ۲ ، ۶ ، ۲۱ و يا ۲۲ شهردارى را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده بودند ، عرضه مى کند.

اين ايستگاه همچنين سيم کارت متقاضيانى را که منطقه ۶ شهردارى را اعلام کرده و نام خانوادگى آنان با حرف ” ح ” آغاز مى شود و نيز متقاضيانى که يکى از مناطق ۲ ، ۲۱ و يا ۲۲ را اعلام کرده و نام خانوادگى آنان با حرف ” ب ” آغاز مى شود ، واگذار مى کند.

ايستگاه غرب دو تاليا واقع دربزرگراه اشرفى اصفهانى، پايين تر از بزرگراه شهيد همت، مجتمع تيراژه هم اين هفته تنها سيم کارت متقاضيانى را که نام خانوادگى آنان با حرف ” ح ” آغاز مى شود و منطقه ۵ شهردارى را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده اند ، ارائه مى کند.

همچنين ايستگاه شرق يک واقع در خيابان صاحب الزمان، تقاطع خيابانهاى سراج و دلاوران ، هم اين هفته سيم کارت متقاضيانى را که نام خانوادگى آنان با يکى از حروف ” ح ” يا ” ج ” آغاز مى شود و يکى از مناطق ۴ يا ۷ را اعلام کرده اند و نيز آندسته از متقاضيانى را که منطقه ۷ را اعلام کرده و نام خانوادگى آنان با ” ب ” شروع مى شود، واگذار مى کند.

ايستگاه شرق دو تاليا واقع در خيابان شهيد آيت پايين تر از چهارراه تلفنخانه هم سيم کارت متقاضيانى را که نام خانوادگى آنان با يکى از حروف ” ح ” يا ” ج ” آغاز مى شود و يکى از مناطق ۸ ، ۱۳ و ۱۴ شهردارى تهران را اعلام کرده بودند و نيز آندسته از متقاضيانى را که نام خانوادگى آنان با حرف ” ب ” آغاز مى شود و منطقه ۸ شهردارى را اعلام کرده بودند ، عرضه مى کند.

ايستگاه جنوب يک تاليا واقع در خيابان شهيدرجايى سه راه على آباد نيز اين هفته سيم کارت متقاضيانى را که نام خانوادگى آنان با حرف ” ج ” آغاز مى شود و يکى از مناطق ۱۶ ، ۱۹ و يا ۲۰ را اعلام کرده بودند و نيز متقاضيانى را که نام فاميل آنان با حرف ” ح ” آغاز و يکى از مناطق ۱۵ ، ۱۶ ، ۱۷ ، ۱۸ ، ۱۹ و يا ۲۰ شهردارى را اعلام کرده بودند ، واگذار مى کند.

ايستگاه مرکز يک واقع در خيابان جمهورى اسلامى نرسيده به پل حافظ هم سيم کارت متقاضيانى را که نام خانوادگى آنان با حرف ” ح ” آغاز و يکى از مناطق ۹ ، ۱۰ و يا ۱۲ را اعلام کرده بودند ، عرضه مى کند.

اين ايستگاه همچنين سيم کارت آندسته از متقاضيانى را ه يکى از مناطق ۹، ۱۰ و ۱۱ شهردارى تهران را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده بودند و نام خانوادگى آنان با حرف ” ج ” آغاز مى شود و نيز آندسته از متقاضيانى را که نام فاميلى آنان با حرف ” ب ” آغاز مى شود و يکى از مناطق ۹ و ۱۱ شهردارى تهران را درفرم ثبت نام خود اعلام کرده اند ، واگذار مى کند.

واجدين شرايط دريافت سيم کارت اعتبارى و ساير علاقمندان براى دريافت اطلاعات بيشتر مى توانند به پايگاه اينترنتى تاليا به آدرس www.taliya.ir مراجعه و يا با مرکز خدمات مشترکين تاليا با شماره چهار رقمى 8173 تماس بگيرند.

متقاضيان واجدين شرايط بايد فيش ۴۵۲ هزار ريالى واريزى به حساب ۰۱۰۰۵۵۵۵۵۵۰۰۱ بانک صادرات ايران، اصل و تصوير صفحه اول شناسنامه ، گذرنامه معتبر و يا کارت ملى عکسدار و فرم ثبت نام پستى خود را براى دريافت سيم کارت به همراه داشته باشند.

اين هفته هم مانند هفته هاى گذشته سيم کارت متقاضيان از شنبه تا جمعه عرضه مى شود ، اما ايستگاه هاى توزيع سيم كارت تاليا روز يکشنبه بدليل مصادف شدن اين روز با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تعطيل است.

شبکه مستقل تلفن همراه اعتبارى کشور (تاليا) ، از سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازى خرمشهر به بهره بردارى رسيد و قرار است تا اواسط شهريور ماه سيم کارت ۶۷۵هزار متقاضيانى که در اسند ماه سال گذشته براى دريافت اين نوع سيم کارت ثبت نام کرده بودند را بتدريج واگذار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا