تکنولوژی

تقاضا براى شركت در نمايشگاه جيتكس 2005 دوبى افزايش مى‌يابد

ایسنا – توسعه‌ى جيتكس ‌٢٠٠٥ (نمايشگاه كامپيوتر) دو برابر زمانى شده است كه سازمان دهندگان آن در مركز تجارت جهانى دوبى اعلام كرده بود.

به گزارش سرويس فناورى اطلاعات ايسنا، به دليل آن‌كه تقاضاها براى اين نمايشگاه به سرعت در حال افزايش است سالن اكسپوى فرودگاه دوبى براى برگزارى نمايشگاه درنظر گرفته شد است.

پانزدهمين سال جشنواره‌ى خريد امسال از تاريخ ‌٢٤-30 سپتامبر برگزار مى‌شود.

مدير پروژه‌ى مركز تجارت جهانى خاطر نشان كرد كه سال گذشته ‌٥٦ ميليون درهم فروش در محل نمايشگاه درمدت چند روز صورت گرفته است.

اين نمايشگاه حدود ‌١٠٨ هزار بازديدكننده داشته كه هر كدام به طور متوسط ‌١٤١ دلار خريد كرده‌اند. علاوه بر علاوه بر مصرف كنندگان داخلى نمايشگاه بازديدكنندگانى از كشورهاى ايران، عربستان، عمان، بحرين، قطر، كويت، مصر، سوريه، لبنان، هند و پاكستان داشته است.

تحليلگران بازارى اعلام كردند كه بازار IT در منطقه‌ى خاور‌ميانه در سال ‌٢٠٠٨ با رشد ‌٩٤ درصدى نسبت به سطح فعلى، به ‌٤/١٣ ميليارد دلار خواهد رسيد.

به گزارش ايسنا، سازمان دهندگان جيتكس در مركز تجارت جهانى دوبى اعلام كردند كه موفقيت نمايشگاه در جذب شركت‌ كنندگان برجسته از سراسر جهان بازتاب آشكارى از رشد بازار IT در منطقه است.

آن‌ها خاطرنشان كردند كه ‌٨٠ درصد از فضاى جيتكس ‌٢٠٠٥ تاكنون كه سه ماه به برگزارى نمايشگاه باقى مانده به فروش رسيده است.

اين نمايشگاه از ‌٢٥ تا ‌٢٩ سپتامبر در مركز تجارت جهانى دوبى برگزار خواهد شد.

با توجه به ‌٢٥ سال تجربه‌ى بين‌المللى جيتكس در رسيدگى به نيازها در هر يك از جنبه‌هاى فناورى اطلاعات، اين نمايشگاه به‌ عنوان زمان يك مسابقه دايمى در تقديم متخصصان IT در سرتاسر جهان به ثبت رسيده است.

هم چنين با توجه به نقش حياتى كه اين نمايشگاه در گردهم آوردن شركت كنندگان اصلى از صنايع منطقه‌يى و بين‌المللى IT در تماس مستقيم با متخصصان و تصميم‌گيرندگان فناورى از كشورهاى شوراى همكارى خليج فارس، خاورميانه و آفريقا، هند، ايران، پاكستان، آسيا، آمريكا و اروپا دارد، هرگز نمى‌توان اهميت آن را ناديده گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا