تکنولوژی

برنامه نشست ملى انفورماتيك اعلام شد

خبرگزاری شهر – ميزان حجم بازار فناورى اطلاعات كشور اعلام مى‌شود.

سهيل مظلوم رئيس انجمن شركت‌ها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزارى شهر با بيان اين مطلب افزود: ارايه گزارش چگونگى تشكيل و استقرار نظام صنفى رايانه‌اى از سوى شوراى عالى انفورماتيك، ارايه گزارشى مبنى بر حجم بازار فناورى اطلاعات كشور و نيروى انسانى فعال در اين حوزه و ارايه گزارش عملكرد طرح تكفا 1 از جمله برنامه‌هاى نشست ملى انفورماتيك است.

وى تصريح كرد: آقاى خاتمى رئيس جمهور نيز در اين نشست علاوه بر تقدير از دست‌اندركاران فناورى اطلاعات كه دربخش‌هاى مختلف خصوصى، دولتى و دانشگاهى فعاليت دارند، حكم رئيس سازمان نظام صنفى رايانه‌اى كشور را نيز خواهند داد و به اين وسيله نظام صنفى رايانه‌اى رسماً كار خود را آغاز خواهد كرد.

سهيل مظلوم درخصوص نمايشگاه جانبى نشست ملى IT گفت: دستاوردهاى فناورى اطلاعات به طور متمركز و به صورت سمبل يك شهر الكترونيكى ارايه مى‌شود.

وى افزود: بخشى از اين دستاوردهايى كه در اين نمايشگاه اريه مى‌شود اكنون در دسترس است و بخش ديگر آن را تا پايان برنامه چهارم توسعه به آن دست خواهيم يافت.

رئيس انجمن‌ شركت‌هاى انفورماتيك درخصوص جايگاه رسانه‌هاى مرتبط با فناورى اطلاعات در نشست ملى انفورماتيك گفت: رسانه‌هاى فناورى اطلاعات و همچنين نمايندگان ويژه ICT در دولت از جمله بخش‌هايى هستند كه بايد از آنها تقدير به عمل آيد به همين لحاظ از اين دو بخش به صورت جداگانه تقدير به عمل خواهد آمد.

وى تصريح كرد: مراسم تقدير از اصحاب اهل قلم فناورى اطلاعات روز سه شنبه هفته جارى و مراسم تقدير از نمايندگان ويژه ICT در دولت بعد از مراسم نشست ملى انفورماتيك برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا