تکنولوژی

عرضه مانيتورهاى LCD جهت مصارف حرفه‌اى و شركت‌ها

آی تی ایران – جديدترين اعضاى خانواده LCDهاى سامسونگ همگى از قابليت شبكه برخوردار بوده و شامل نمايشگر 46 اينچى SyncMaster 460pn و نمايشگر 40 اينچى SyncMaster 400pn و همچنين نمايشگرهاى جديد و بزرگ 46 اينچى SyncMaster 460p و 40 اينچى SyncMaster 400p مى‌باشند. در حال حاظر SyncMaster 460pn و 400p به كشورهاى مختلف صادر مى‌گردند و صادرات مدل‌هاى SyncMaster 400pn و 400p نيز تا اواخر ژوئن آغاز خواهد شد.

نمايشگرهاى جديد و بزرگ LCD سامسونگ راهكارهاى نمايش فوق پيشرفته‌اى هستند كه جهت كاربرى تجارى و شركتى به طور سفارشى طراحى گرديده‌اند. اين نمايشگرهاى جديد جهت برنامه‌هاى Digital Signage همچون فروشگاه‌هاى بزرگ، فرودگاه‌ها، موسسات مالى و هر نوع موسسه عمومى كه در آن به طور دائم اطلاعات و تصاوير در تبادل است ايده آل مى‌باشد.

تكنولوژى MagicNet: نياز شما جهت كار تحت شبكه

مدل‌هاى SyncMaster 460pn و 400pn سامسونگ از ويژگى پيشرفته‌اى به نام تكنولوژى MagicNet برخوردارند كه كاربران را قادر به ارسال اطلاعات نمايشگر خود به ديگر نمايشگرهاى داراى اين ويژگى از طريق شبكه مى‌سازد. اين دو مانيتور با برخوردارى از تكنولوژى MagicNet و شبكه اترنت ايدآل جهت نمايش عمومى بر روى مانيتورهاى مختلف در يك شبكه بوده و نياز به هرگونه كامپيوتر محلى (local) را حذف مى‌نمايند.

SyncMaster 460pn و 400pn كاربران را قادر به بهره‌مندى از Digital Signage مى‌نمايند بدون آنكه نيازى به كامپيوتر اختصاصى براى هر نمايشگر باشد. براى مثال در يك فروشگاه خرده‌فروشى مى‌تواند جديدترين پوشاك را در مجموعه‌اى از نمايشگرها به نمايش گذارد و در مجموعه نمايشگرهاى ديگر اجناس مورد فروش را نمايش دهد و حتى در مجموعه ديگرى از نمايشگرها اجناس موجود در فروشگاه را عرضه نمايد و تمامى اين كارها را تنها با بهره‌گيرى از يك كامپيوتر انجام مى‌دهد. MagicNet كاربران را قادر به نمايش اطلاعات متفاوت در نمايشگرهاى متفاوت به طور همزمان مى‌سازد و حتى مى‌توان اين نحوه نمايش را از يك ماه قبل براى آنها برنامه‌ريزى نمود. نرم‌افزار MagiNet كارران را قادر به تماشاى محتويات در حال نمايش هر يك از نمايشگرهاى داراى ويژگى MagicNet موجود در شبكه مى‌سازد.

مدل‌هاى SyncMaster 460pn و 400pn ايدآل جهت كار با برنامه‌هاى ادارى بوده و جهت استفاده در اماكن آموزشى عالى مى‌باشند. براى مثال مى‌توان برنامه‌هاى نمايشى شركت را بر روى يك سرور ذخيره نمود و از هر يك از نمايشگرهاى موجود در شبكه بدان دسترسى داشت بدون آنكه به كامپيوتر محلى (local) نيازى باشد.

مانيتورهاى SyncMaster 460p و 400p از همان تكنولوژى فوق پيشرفته نمايش برخوردارند با اين تفاوت كه داراى گزينه MagicNet نمى‌باشند و ايدآل جهت افادى مى‌باشند كه با برنامه‌هاى غير شبكه‌اى سر و كار دارند.

تمامى اين 4 مدل جديد مانيتور از تكنولوژى MagicSpeed بهره‌مند مى‌باشند كه باعث شده تا زمان پاسخگويى آنها نسبت به LCDهاى قديمى بسيار سريعتر گردد. زمان پاسخگويى در اين مانيتورها 8 ميلى ثانيه است كه اين ميزان در صنعت نمايشگرهاى امروزى زمان بسيار سريعى محسوب مى‌گردد.

هرچه سرعت پاسخگويى سريعتر باشد كارآيى نمايشگر در تصاوير ويديويى متحرك بيشتر خواهد بود و تصاوير طبيعى واضحتر و با لبه‌هاى صاف ارايه خواهد داد.

LCDهاى تجارى جديد سامسونگ از الگوى اختصاصى PVA (Patterned Vertical Allignment) كه جديدترين پيشرفت حاصله در زاوه ديد نمايشگرهاى كريستال مايع مى‌باشد‏‏، بهره مى‌برند. صفحه نمايش آنها از رزولوشن طبيعى 768×1366 و زاويه ديد افقى و عمودى 170 درجه و شفافيت 500 cd/m & Sup2 و ميزان كنتراست 800:1 برخوردار مى‌باشد.

تمامى اين 4 مدل جديد سامسونگ از اينترفيس‌هاى متنوعى همچون كامپوزيت ويديو‏، S-Video, Component Video for DVD & HDTV at 480i/p, 720p & 1080I و اينترفيس‌هاى ديجيتال و آنالوگ RGB كامپيوترى بهره‌مند مى‌باشند.

خط توليد جديد مانيتورهاى سامسونگ از چندين ويژگى جديد بهره مى‌برد كه باعث تضمين حداكثر قابليت نمايش ميشود. اين نمايشگرها از نسبت تصويرى 16:9 در برنامه‌هاى مبتنى بر كامپيوتر و HDTV ‏، PIP، OSD‏، ريموت نترل و مشاهده تصوير به تصوير از دو منبع مختلف ويديو و كامپيوتر به طور همزمان برخوردار مى‌باشد. اين مانيتورها همچنين از استانداردهاى NTSC/PAL/SECAM پشتيبانى نموده و از تكنولوژى سازگار با VESA نيز برخوردار مى‌باشند.

علاوه بر آن اين مجموعه جديد سامسونگ از برنامه‌هاى مختلف كنترل نمايشگرهاى جندگانه برخوردار بوده كه از طريق رابط RS232C مى‌توانند از يك كامپيوتر تا 11 مانيتور را كنترل نمايند. اين محصولات همچنين داراى يك پردازنده تلويزيون‌هاى چندگانه ديوارى توكار بوده كه به كمك آن مى‌توان بدون هيچگونه تجهيزات اضافى تا 16 مانيتور از اين حالت استفاده نمود.

سامسونگ تمام اين محصولات ذكر شده را با سه سال گارانتى مصرف و تعويض قطعه عرضه مى‌نمايد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا