تکنولوژی

بزرگترين تلويزيون پلاسماى دنيا توسط سامسونگ عرضه شد

آی تی ایران – شرکت سامسونگ الكترونيكس آمريکا با عرضه تلويزيون HDTV مدل 2005 بسيار بزرگ پلاسماى خود در صدر عرضه‌كنندگان اين گونه تلويزيون‌ها قرار گرفت. اين مدل جديد ساسونگ بهترين‌هاى موجود در بازار را در بر داشته و از كيفيت بسيار واقعى و رنگ چشمگير و نمايش ويديويى بى‌همتا برخوردار است.

تلويزيون پلاسمايHPR8078 HDTV با صفحه سينمايى 80 اينچى خود لايق دريافت نشان نوآورى است. اين تلويزيون بزرگترين تلويزيون جهت مصرف‌كننده در دنياست. اين تلويزيون عظيم صفحه‌نمايش بزرگ خود را با بهترين رزولوشن موجود در بازار (1080×1920) و اسكن پيشرفته جهت نمايش بهترين تصوير تركيب نموده است. اين دستگاه بالاترين سطح پشتيبانى از HDTV و بيشترين ميزان شفافيت (1500cd/m2) و كنتراست بالاى 500:1 و پردازش 12 بيتى را با يكديگير تركيب نموده تا قابليت نمايش حيرت‌انگيز 7/68 ميليارد رنگ را ارايه دهد.

HPR8072 از جلوه‌اى مدرن با حاشيه پخ‌دار برخوردار بوده كه در رنگ‌هاى سفارشى جهت مشتريان فنى A/V كه از سليقه ويژه برخوردارند ارايه مى‌گردد. اسپيكرهاى بلند و سفارشى هم‌طرح آن و پايه هاى سفارشى‌اش اين دستگاه را به قطعه‌اى سخنگو تبديل نموده است خواه روشن باشد خواه خاموش. همچنين HPR8072 از آخرين تراشه اختصاصى سامسونگ، DNIe، بهره‌مند است كه كارآيى و راحتى كاربرى بسيار اصيلى به اين دستگاه بخشيده است.

تلويزيون 80 اينچى HPR8072 تابستان 2005 به بازار عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا