تکنولوژی

مدل ارتقا يافته تلفن همراه LCD افقى از سامسونگ

آی تی ایران – شرکت سامسونگ عرضه نسخه جديد مدل ارتقا يافته تلفن همراه LCD افقى خود را اعلان داشتت. SCH-V600 ضمن اينكه شبيه مدل قبلى V500 خود است، از ويژگى‌هاى توسعه يافته و طرحى زيباتر و ابعادى كوچكتر نيز برخوردار است.

از طول اين گوشى 5/6 ميليمتر و از عرض آن 3/3 ميليمتر و از ضخامت آن 6/1 ميليمتر كاسته شده است. عليرغم داشتن ابعاد كوچكتر، استفاده از آن به لحاظ برخوردارى از فاصله بيشتر بين دگمه ها راحتتر مى‌باش.

در اين گوشى تراشه پردازنده‌ى پرسرعت MSM 6500 به كار رفته است كه باعث اجراى سريعترمنوها و بازيهاى آن شده است. دو بازى حالت افقى و سه بازى حالت عمودى نيز به همراه اين تلفن مى‌باشد.

V600 به لحاظ برخوردارى از فن‌آورى پوشش نقره‌اى آنتى‌باكتريال nano-particle موفق به كسب گواهينامه ملى S-Mark از دولت کره گرديده است. از ديگر ويژگى‌هاى مدرن و هنرمندانه اين گوشى مى توان از داشتن يک دوربين 3/1 مگاپيكسلى و حافظه اكسترنال transflash که به اين تلفن جديد جلوه‌اى زيباتر بخشيده است نام برد.

مدل قبلى اين محصول يعنى V500 سال گذشته توسط اين شركت به بازار معرفى شد. اين محصول بدليل بهره‌مندى از فن‌آورى ابداعى صفحه LCD افقى كه اولين بار در اين تلفن به كار گرفته شده و استفاده کنندگان را قادر به تماشاى فايل‌هاى ويديويى و تصويرى به صورت افقى مى‌نمايد، به سرعت توجه بازار را به خود جلب کرد. اين محصول در مسابقه بهترين طرح كه توسط موسسه كره‌اى Design Promotion در اكتبر 2004 برگزار شد، جايزه Presidential را از آن خود نمود.

شرکت سامسونگ الكترونيكس يکى از شرکتهاى پيشتاز جهانى در بخشهاى نيمه‌هادى‌ها، ارتباطات، رسانه‌هاى ديجيتال و يکپارچگى ديجيتال است. شركت مادر سامسونگ در کره با فروش 2/55 ميليارد دلارى در سال ميلادى گذشته مبلغ 3/10 ميليارد دلار سود خالص داشته است. اين شركت حدود 123000 كارمند در 93 سازمان خود در 48 كشور مختلف در استخدام خود دارد و داراى 5 بخش عمده‌ى تجارى، شامل بخشهاى محصولات ديجيتال، رسانه‌هاى ديجيتال، LCD، نيمه‌هادى‌ها و شبكه‌هاى مخابراتى است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا