تکنولوژی

فقط 14 شركت عضو انجمن در نمايشگاه كامپيوتر خرداد 84 حاضر شده‌اند

آی تی ایران – با به پایان رسیدن زمان ثبت نام در نمایشگاه الکامپ سایت انجمن شرکتهای انفورماتیک آماری از وضعیت ثبت نام شرکتهای حاضر در نمایشگاه امسال ارایه کرد.
در این مطلب آمده است:

همكاران گرامى

با سلام و احترام
با فرا رسيدن چهاردهم ارديبهشت ماه آخرين مهلت قانونى ثبت‌نام در نمايشگاه كامپيوتر خردادماه 84 طبق جدول اعلامى به پايان رسيد.

آمار حكايت از آن دارد كه حدود 120 غرفه‌دار با مساحتى كمتر از 6 هزار مترمربع براى حضور در اين نمايشگاه اعلام آمادگى كرده‌اند. براساس تحقيق انجام شده بر روى تركيب غرفه‌دارانى كه براى حضور در نمايشگاه ثبت‌نام و يا اعلام آمادگى كرده‌اند، نتايج زير حاصل گرديده است:
1- تنها 14 عضو از بيش از 900 شركت عضو انجمن در اين فهرست حضور دارند.

2- تنها 19 عضو از 931 عضو نظام صنفى رايانه‌اى تهران در اين فهرست حضور دارند.

3- تنها 53 غرفه‌دار از 422 مشاركت‌كننده در نمايشگاه الكامپ دهم، قصد شركت در اين نمايشگاه را دارند.

4- 4 درصد از غرفه‌ها مربوط به مجلات و كانون‌هاى تبليغاتى مى‌باشد.

5- 4 درصد از غرفه‌ها مربوط به سازمان‌ها و نهادهاى دولتى است.

6- 7 درصد از غرفه‌ها مربوط به شركتهاى اينترنتى مى‌باشد.

7- 12 درصد از غرفه‌ها مربوط به سازندگان و فروشندگان UPS است.

8- 14 درصد از غرفه‌ها مربوط به فروشندگان CD و شركتهاى نرم‌افزارى مى‌باشد.

9- مابقى غرفه‌ها نيز دراختيار فروشندگان تجهيزات و قطعات سخت‌افزارى و عرضه‌كنندگان لوازم خانگى نظير جاروبرقى، تلويزيون، تلفن روميزى و… قرار گرفته است.

اين نتيجه مى‌تواند درس عبرت خوبى براى آنان باشد كه هنوز صنف ما را نابالغ تصور و با خيال خام خود با ارائه قيمت‌هاى قابل تأمل (بخوانيد وسوسه انگيز كه از خزانه بيت‌المال بذل گرديده بو)، در فكر ايجاد رخنه در صف به‌هم فشرده صنف هوشيار و غيرتمند فناورى اطلاعات بودند.
خداى بزرگ را سپاسگزارم كه فرصت خدمتگزارى به صنفى را عطا كرده است كه از آزمون ترجيح منافع بلندمدت صنفى به نتايج كوتاه مدت شركتى سرافراز بيرون آمده است.
درود بى‌پايان بر شما كه با همت والاى خود اين پيروزى را به كام صنف شيرين نموده و ثابت كرديد كه طالب عزت و اقتدار صنف و شفافيت در امور هستيد. اين پيروزى كه حاصل كار همگانى و وحدت بى‌نظير است، بر همگان مبارك باد.

ترديدى نيست اين ايثار جمعى توشه‌اى عظيم براى صنف فراهم آورده است كه در مقاطع بعدى و مشكلات احتمالى آتى در هيچ شرايط هيچ كسى به فكر ايجاد تفرقه در آن نيفتاده و از سر مقابله با آن برنخيزد.
در پايان به جهت سپاس و قدردانى، فهرست شركتهاى عضو انجمن و ديگر شركتها و سازمان‌هايى كه در نمايشگاه گذشته حضور داشته ولى با درك شرايط از همدلى با انجمن مضايقه نكرده و در اين نمايشگاه حضور نيافته‌اند، در سايت انجمن به نشانى www.irica.com قرار گرفته است.

با تشكر
سهيل مظلوم واجارى
رئيس هيات‌مديره

اسامى شركتهاى عضو انجمن كه در نمايشگاه كامپيوتر خرداد 84 حاضر نشده‌اند

اسامى سازمان‌هايى كه در نمايشگاه الكامپ 83 حاضر بوده، ولى در نمايشگاه كامپيوتر خرداد 84 حاضر نشده‌اند

165,240);>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا