تکنولوژی

هداف و برنامه‌هاى دومين جشنواره دوربين‌هاى ديجيتال تشريح شد

ادنياى اقتصاد- دومين جشنواره بين‌امللى دوربين‌هاى ديجيتال و تجهيزات وابسته (فناورى ديجيتالى) چهاردهم لغايت هفدهم ارديبهشت جارى در هتل پارسيان استقلال (هيلتون) برگزار مى‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، فريدون نورى دبير جشنواره دوربين‌هاى ديجيتال طى يك نشست مطبوعاتى هدف از برپايى جشنواره را ارائه خلاقيت‌ها و ايده‌هاى نوين به همراه عرضه توانمندى‌هاى فنى در صنعت عكاسى و فيلمبردارى عنوان كرد و گفت: برگزارى جشنواره‌D.I.F5002 IRAN موجب ايجاد زمينه‌هاى مناسب براى برقرارى ارتباط و تبادل تجارب كارشناسان داخلى و خارجى و نيز آشنايى و بهره‌گيرى از دستاوردهاى علمى، صنعتى و هنرى ساير كشورها مى‌شود.

نرى در ادامه گفت: گستردگى فناورى ديجيتالى، طرح‌ها و پيشرفته‌ترين تكنيك‌هاى عرضه شده در اين جشنواره فرصت مناسبى را در اختيار متخصصان، كاربران و مصرف‌كنندگان نهايى قرار مى‌دهد تا با آخرين دستاوردهاى صنعتى و تكنولوژيكى در اين زمينه آشنا شوند و با انتقال تكنولوژى‌هاى مورد نياز و همكارى‌هاى فنى بين‌المللى اقدام به توسعه مبادلات بازرگانى كنند.

به گفته نورى، پيام اين جشنواره نوآورى و حمايت از مصرف‌كننده و خدمات پس از فروش به همراه ايجاد بازار كار و اشتغالزايى است.

نورى افزود: جشنواره2005 D.I.F با شعار بيانگر نفوذ دامنه عكس و تصوير از سرگرمى تا بخش تجارت و بازار روبه‌رشد تصويربردارى شامل عكاسى، وسايل الكترونيكى مصرفى و تكنولوژى اطلاعات و ارتباطات از راه دور است.

شركت‌كنندگان در جشنواره

جشنواره دوربين‌هاى ديجيتالى با حضور 30شركت داخلى و خارجى از 20كشور دنيا در فضايى به مساحت 2هزار متر مربع با حمايت در اين جشنواره شركت‌هايى مانند سونى، پاناسونيك، نيكون، كداك، كانن، كاسيو، سانيو، آگفا، شارپ و … از كشورهاى ژاپن، آمريكا، انگليس، آلمان و چين و … حضور دارند.

به گفته نورى نسبت شركت‌كنندگان در اين جشنواره به ترتيب ژاپن (46درصد)، كره (16درصد)، انگليس (13درصد)، چين (13درصد) و آلمان، ايتاليا، تايلند، مالزى، سنگاپور، تايوان، اندونزى و ايران (12درصد) است.

برنامه‌هاى جانبى جشنواره‌

به گفته دبير جشنواره عرضه محصولات جديد، آزمايش محصولات جديد، ايجاد تصوير ذهنى به محصولات،

گفت‌وگو با مخاطبان، نمايش جديد‌ترين نوآورى فناورى ديجيتالى، برپايى پانل مذاكره بين‌‌المللى در خصوص بازار تصويربردارى و برپايى سمينار و مسابقه عكاسى از جمله برنامه‌هاى در نظر گرفته شده در اين جشنواره بر شمرده مى‌شوند.

همچنين همايش ديجيتالى و عرضه فناورى‌هاى جديد در كلاس‌هاى علمى مختلف با همكارى خانه عكاسان ايران و انجمن عكاسان فردا در اين جشنواره برپا خواهد شد.

تعمير رايگن دوربين بازديدكنندگان در جشنواره‌

يكى از خدمات جديد اين جشنواره به بازديدكنندگان ارائه خدمات توسط تعميرگاه مركزى دوربين‌هاى ديجيتال و سرويس‌هاى رايگان براى كليه دوربين‌هاى فيلمبردارى و عكاسى و نيز ارائه كارت گارانتى يك ساله است.

وب سايت جشنواره‌

وب سايت جشنواره به منظور ارائه اطلاعات در مورد2005 D.I.f و خدمات مرتبط با آن و كمك به برنامه‌ريزى بازديدكنندگان راه‌اندازى شده است.

پايگاه اطلاع‌رسانى جشنواره در آدرسwww.Digitalsfestival.com اطلاعات كامل در مورد شركت كنندگان، كالاهاى نمايشى، مشخصات كالا، كارگاه‌‌هاى آموزشى، سمينار آموزشى و مسابقه عكاسى را در اختيار علاقه‌مندان قرار مى‌‌دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا