تکنولوژی

اطلاعات يک ديسکت؛ سرنخ پليس براى دستگيرى يک مجرم

آی تی ایران – يک ک الکترونيک مخفى که بر روى يک ديستکت کامپيوترى پيدا شد، به نيروهاى پليس منطقه Wichita واقع در ايالت کاروليناى شمالى آمريکا کمک کرد تا دنيس رادر مظنون به انجام مجموعه اى از قتلهاى زنجيره اى را دستگير کنند.

به گزارش دفتر اطلاع فناورى اطلاعات موسسه تحقيقات و توسعه ناجا((e-police (ئى پليس) از thestate.com پليس مخفيگاه اين جنايتکار را که در يک کليسا واقع شده بود مورد بررسى قرار داد و در نهايت يک ديسکت 3.5 اينچى را حاوى برخى مکالمات قاتل با قربانيانش بود ، پيدا کرد.

رادر که در حال حاضر در بازداشت به سر مى برد، متهم به قتل ده نفر است. وى رييس شوراى يک کليساى محلى بوده و اطلاعات مجود در کامپيوتر شخصى وى براى دستگيرى مجرمان کمک شايانى به پليس نمود.

نيروهاى پليس اعلام نکردند که در حين جستجوى کليسا چه اقلامى را کشف کرده اند، اما تصريح نمودند که تحقيقات از وى به منظور کسب اطلاعات بيشتر ادامه دارد.

نيروهاى پليس همچنين داده هاى موجود بر روى ديسکت يافت شده را به دقت مورد تجزيه وتحليل قرار داده اند. مقامات FBI قصد دارند به منظور کسب اطمينان در مورد ميزان قتلهاى صورت گرفته از سوى اين فرد از داده هاى موجود در مرکز اطلاعات جامع اين ايالت به نحو مطلوبى بهره ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا