تکنولوژی

سبيت ۲۰۰۵: ارتباط با ايرانی های شاغل در شرکت های آلمانی يکی از دستاوردهای سبيت است

آی تی ایران – يکى از غرفه داران ايرانى نمايشگاه سبيت مى گويد در نمايشگاه امسال با حدود شصت مشترى بالقوه ارتباط برقرار شده و يک تفاهم نامه همکارى نيز با يک شرکت در حال انعقاد است.

شهرام جهان بيگلرى مدير عامل شرکت پديدپرداز درباره دستاوردهاى حضور اين شرکت در سبيت 2005 گفت: يکى از نکات قابل توجه از حضور در نمايشاه سبيت اين است که بسيارى از ايرانى هايى که در آلمان هستند با شرکت هاى ايرانى ارتباط مستقيم پيدا مى کنند و مزيت اين ارتباط اين است که آنها سالهاست در آلمان و يا کشورهاى اروپايى زندگى مى کنند و مى توانند زمينه همکارى ميان شرکت هاى کامپيوترى آلمانى را با شرکت هاى ايرانى به خوبى فراهم کنند.

اين غرفه دار ايرانى افزود: بايد بپذيريم که سبيت يک واقعه يک هفته اى نيست که بخواهيم بگوييم مثلا در اين يک هفته چند قرارداد منعقد شد بلکه براى اين نمايشگاه از چند ماه قبل بايد برنامه ريزى را آغاز کرد و پس از برگزارى تا يک سال نيز بايد تماس ها و ارتباطات به وجود آمده را ادامه داد ا به يک نتيجه مطلوب منجر شود.

به گفته جهان بيگلرى هم اکنون تعدادى از کشورها از جمله پرتغال و اسلوانى نيز خواستار ارتباط در زمينه برون سپارى با اين شرکت شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا