تکنولوژی

انتقاد هیات مدیره انجمن شرکت های انفورماتیک از برخورد توهین آمیز شرکت سهامی نمایشگاه ها

آی تی ایران – هيات مديره انجمن شرکت های انفورماتيک با صدور اطلاعيه ای وقايع پیش آمده برای سهیل مظلوم رییس هات مدیره و از جمله بازداشت چند ساعته وی را محکوم کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در ساعت 12 روز 5 شنبه 24 دی ماه در اقدامی برنامه ریزی شده از سوی شرکت سهامی نمایشگاه ها رییس هیات مدیره انجمن در حین مذاکره با برخی مسئولان آن شرکت در محل انجمن به کلانتری 104 احضار و به مدت سه ساعت در بازداشت بود. هر چند با هماهنگی انجام شده و به تشخیص قاضی کشیک مستقر در دادگاه منطقه 6 تهران ایشان بلافاصله آزاد شدند ولی نفس عمل انجام شده نشان میدهد که برای برخی از مسئولین مفاهیمی نظیر جامعه مدنی، نهادهای صنفی ، بخش خصوصی ، غرور ملی و … محلی از اعراب ندارد.

هیات مدیره انجمن ضمن محکوم نمودن اقدام انجام شده انتظار دارد پس از پایان سفر آفریقایی رییس جمهور و وزیر بازرگانی شاهد مجازات سنگین توهینه کنندگان به ساحت بزرگترین نهاد مدنی فناوری اطلاعات کشور باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: انتظار می رود اقدامات مورد نظر متناسب با نیات و شعارهای چند سال اخیر دولتمردان مبتنی بر احترام به نهادهای مدنی حمایت از بخش خصوصی، و حفظ حریم و حرمت انسای آحاد جامعه تواما در دو سطح مجازات عوامل اجرایی و نیز اقدامات پیشگیرانه از بروز موارد مشابه آتی در دستور کار قرار گیرد .

ضمنا از اعضا درخواست می شود که با خویشتنداری نسبت به توهین صورت گرفته از طرح و پیگیری موردی حق المقدور اجتناب نموده و در چارچوب واکنش يکپارچه ومتحد اعضا مساله را دنبال نمایند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا