تکنولوژی

۵۰ هزار سيم کارت اعتباری ۲۱ بهمن به مشترکان ارايه می شود

ایسنا – رئيس هيات مديره‌ى شركت مخابرات ايران پس از بازديد خود از مراحل فنى اجراى پروژه‌ى سيم‌كارت‌هاى اعتبارى، گفت: شبكه‌ى سيم‌كارت‌هاى اعتبارى، 21 بهمن ماه افتتاح و 50 هزار سيم‌كارت اعتبارى به مشتركان ارائه مى‌شود.

”مهندس مسعود مقدس” در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزارى دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار داشت: امروز بخش‌هاى BSC، HLR، مراكز سوئيچ و كنترل پروژ‌ى سيم‌كارت‌هاى اعتبارى كه براى

يك ميليون مشترك ظرفيت سوئيچ ايجاد مى‌كنند مورد بازديد قرار گرفت.

وى، با اشاره به اين كه تعدادى از سايت‌هاى BTS براى پوشش شهر تهران نصب شده و تعداد آن جهت پوشش مناسب بايد به 150 سايت برسد، اظهار داشت: سرعت نصب تجهيزات مربوط بسيار مناسب بوده و حتى از سرعت نصب اپراتور اول نيز بهتر و موثرتر است كه اين امر نشان‌دهند‌ى قابليت بخش خصوصى و كارآيى فراوان آن‌ها در راستاى راه‌اندازى تجهيزات مورد نظر است.

وى تصريح كرد: حضور 200 نيروى جوان و متخصص فعال كه در مراكز مديريت Biling (محاسبه‌ى صورت‌حساب) و مراكز سرور و كنترل پروژه در ساختان كوه نور كه در حداقل فضا نسبت به انجام اين كار ملى اقدام مى‌كنند، مسرت‌آور بود و من به عنوان عضو كوچكى از مخابرات از اين كه اين كار با دست تواناى نيروهاى داخلى انجام گرفته بسيار خوشحال شدم.

وى، ادامه داد: شكل‌گيرى اين پروژه با توان نيروهاى داخلى، مشاركت و همفكرى نيروهاى بيرونى همان بحثى بود كه هميشه عنوان كرده و فكر مى‌كنم نيروهاى داخلى با استفاده از تجربيات خارجى اگر فرصت پيدا كنند، مى‌توانند اقدامات مؤثرترى به انجام برسانند كه در اپراتور دوم نيز وضع به همين شكل بوده و بخش عمده‌ى كار به عهده‌ى نيروهاى متخصص داخل انجام خواهد شد و با ادامه‌ى اين روند از فرار مغزها به خارج از كشور جلوگيرى خواهد شد.

وى افزود: امروز شاهد بوديم كه تابلويى با جمله‌ى 23 روز مانده تا افتتاح شبكه بر در و ديوار مركز نصب شده كه اين امر نشان از اهميت بحث و شدت فعاليت آن‌ها دارد.

وى خاطرنشان كرد: مجريان پروژه به ما تعهد دادند كه 21 بهمن ماه شبكه افتتاح و در مرحله‌ى اول در تهران

50 هزار سيم‌كارت براى شروع به مشتركان واگذار شود كه اميدواريم تا قبل از پايان سال اين ميزان به حد قابل قبولى رسيده و در سال 84 كار به استان‌ها توسعه پيدا كند.

وى ادامه داد: قطعا كار سايت‌يابى در سطح استان‌ها سرعت و سهولت بيشترى خواهد داشت كه بخشى از اين كار هم انجام شده است.

گفتنى است در اين بازديد ”دكتر عميديان” مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت، ”مهندس على‌حسيني” عضو هيات مديره‌ى شركت مخابرات ايران، ”دكتر علمايي” مدير پروژه در وزارت ارتباطات و ”مهندس بهرامپور” مديرعامل مجتمع صنعتى رفسنجان حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا