تکنولوژی

يک شرکت ارايه دهنده خدمات اينترنتی پلمپ شد

ایلنا – در راستاى استفاده غير قانونى از تجهيزات ماهواره‌‏اى شركت ارايه دهنده خدمات اينترنتى پرشياتك پلمپ شد.

على علوى، مدير عامل پرشيا تك در گفت وگو با خبرنگار ايلنا، با بيان مطلب فوق افزود: طى حكمى از دادسراى ارشاد و ستاد امر به معروف و نهى از منكر، ممهور به دادسراى شعبه 21 عمومى انقلاب، پرشيا تك را تا اطلاع ثانوى پلمپ كردند.

وى با اشاره به خدماتى كه اين شركت به متقاضيان خود ارايه مى دهد گفت: پرشيا تك تنها نماينده انحصارى EUROPONLINE طى يكسال گذشته بوده است و در طول اين مدت اقدام به واگذارى اينترت پرسرعت با حجم بالاى 500 كيلو بايت بر ثانيه و با قيمتى بسيار پايين در تهران و شهرستان‌‏ها نموده است.

وى پلمپ پرشيا تك را بى ارتباط با واگذارى خدمات ADSL ندانست و بيان داشت: مخابرات به دليل نوع سلايق، باندها و روابط موجود، با توجه به قيمت بالاى خدمات ADSL و وديعه 5/1 ميليارد تومانى كه از شركت‌‏هاى ارايه دهنده خدمات PAP اخذ كرده‌‏اند، فعاليت شركتى مثل ما ا قيمت‌‏هايى پايين را به ضرر خود و PAP ها دانسته و اقدام به پلمپ اين شركت نموده است.

وى خاطر نشان كرد: سرويسى كه از طريق پرشيا تك ارايه شده، طى يك سال گذشته با استفاده چشمگير مراكز علمى، روزنامه‌‏ها و دانشگاه‌‏ها روبرو شده و اين سرويس دورافتاده‌‏ترين دانشگاه‌‏هاى كشور در شهرهاى زرند و بوكان را نيز با هزينه پايين به دهكده جهانى وصل كرده و موجب رشد علمى دانش پژوهان و اساتيد كشور را شده است، درحالى كه با توجه به تاخيرى كه در زمينه ارايه ADSL طى يكسال گذشته شاهد بوديم به نظر نمى‌‏رسد اين سرويس به اين زودى به مناطق دورافتاده منتقل شود.

امير شهاب حجازى، قايم مقام پرشيا تك نيز در ادامه بيان كرد: اين شركت فقط به متقاضيان خود اعتبار استفاده از خدمات اينترنت (بنويت) را ارايه مى‌‏دهد.

وى ادامه داد: هنگام عقد قرار داد با مشتريان، به آنها متذكر مى‌‏شويم كه نصب تجهيزات و ديش بر عهده خود متقاضى بوده و اين شركت هيچ‌‏گونه خدماتى در زمينه ارايه تجهيزات ماهواره‌‏اى را به آنها نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا