تکنولوژی

مدیر خبرگزاری ایسنا: وبلاگ ها انفجار اطلاعاتی آینده را موجب خواهند شد

آی تی ايران – مدیر خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) گفت: وبلاگ ها چشمه های جوشان بدون تکراری هستند که رسانه هايی چون خبرگزاری می توانند از امکانات نامحدود آنها بهره بگيرند.

دکتر فاتح که همزمان با راه اندازی سرویس وبلاگ در این خبرگزاری با آی تی ایران گفت و گو می کرد خاطر نشان کرد: اعتقاد من اين است که وبلاگ ها انفجار اطلاعات در آينده را به وجود خواهند آورد.

وی با اشاره به ايجاد سرويس وبلاگ در اين خبرگزاری آن را در جهت ارتباط بين رسانه های رسمی و غير رسمی دانست وگفت:وبلاگ ها سرشار از اطلاعات هستند و رسانه های رسمی می توانند بدون محدوديت به اين اطلاعات دسترسی يابند.

به گفته دکتر فاتح وبلاگ نويسان خبرنگاران بدون مرزی هستند که بدون چشمداشت مالی هم به افزايش محتوای فارسی روی اينترنت کک می کنند و هم منبع خبری مناسبی برای رسانه های ديگر به شمار می روند.

دکتر فاتح ابراز اميدواری کرد که سرويس وبلاگ اين خبرگزاری به سرعت رشد و قوام گرفته و به شناسايی و معرفی وبلاگ های موثر و پرمحتوا منجر شود.

گفتنی است خبرگزاری دانشجویان از امروز یک سرویس جداگانه برای انتشار مطالب وبلاگ ها راه اندازی کرده و از وبلاگ نویسان دعوت کرده تا مطالب خود را برای آن ارسال نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا