تکنولوژی

مخالفت شديد با پروژه شليک به حيوانات از طريق اينترنت

آى تى ايران – ايجاد سيستم شکار از طريق اينترنت سروصداى زيادى به پا کرده و مخالفت هاى گسترده اى را موجب شده است.

باب هود نويسنده نشريه استار تلگرام در مطلبى انتقادى با عنوان” شليک از طريق اينترنت شکار از راه دور نيست ” مى نويسد: ايده کشتن حيوانات از طريق اينترنت و نشان دادن آن به عنوان عملى تفريحى ورزشى مثل شکار يک کار تهوع آور است.

لينک مرتبط:
سايت live-shot.com ابداع کننده روش شکار از طريق اينترنت

به اين کار که صرفا از طريق کليک کردن بتوان يک حيوانى را کشت به هيچ عنوان نمى توان شکار ناميد اما يک مرد تگزاسى معتقد است که با اين کار فضاى لازم را براى شکار از دفتر يا خانه فراهم کرده است.

به نوشته باب هود شکار تنها کشتن حيوانات نيست اين ورزش يا تفريح شامل مجموعه فعاليت ها در محيط هاى طبيعى است که جذابيت آن نيز به فضايى بر مى گردد که شما و دوستانتان در آن قدم مى زنيد ، در حالى که کارى که اين مرد تگزاسى ارايه مى دهد صرفا امکان شليک کردن است.

هود اضافه مى کند: در حقيقت شکار شکار است و شليک کردن شليک کردن، ما نبايد تفاوت بين اين دو را از ياد ببريم.

يک مرد تگزاسى که دو سه هفته قبل ايده شليک به حيوانات را از طريق اينترنت مطرح کرد از طريق يک وب سايت و تفنگ هاى مجهز به دوربين که به سايت متصل هستند اين امکان را براى کاربران فراهم کرده است که تنها با کليک کردن بتوانند به حيوانات شليک کنند.

او براى اين کار 20 هزار دلار خرج کرده است و هم اکنون براى حق عضويت هر نفر 14.95 دلار و براى هر 10 تير اضافه 5.95 دلار دريافت مى کند.

گزارش ها حاکى است که اين مرد ايده اين نوع شليک به حيوانات را از طريق دوربين ها ويديويى از از يک بازى کامپيوترى الهام گرفته است.

در همين حال برخى از سازمان هاى حمايت از حيوانات نيز با اين اقدام به مخالفت پرداخته اند و حتى آن را يک ايده بيمارگونه ارزيابى کرده اند.

سخنگوى انجمن حمايت از حيوانات در اين باره مى گويد: شکليک کردن به حيوانات از طريق اينترنت شکار نيست و بايد جلوى آن گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا